Menu

نگاهی به نقدها و نمرات Project Cars 3؛ عنوانی مملو از تغییرات جدید که به خوبی اعمال نشده‌اند

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، ‌چند روزی ار عرضه‌ی بازی Project Cars 3، سومین نسخه از سری Project Cars می‌گذرد و از همین رو منتقدین نیز نقدها و نمرات خود از بازی را منتشر کرده‌اند. این نسخه هم همانند بازی‌های قبلی توسط استودیو Slighty Mad توسعه یافته و وظیفه نشر آن نیز برعهده Bandai Namco بوده است.

به گزارش پردیس‌گیم، بنابر اخبار منتشرشده بازی برروی PC از اکثر آپشن‌های گرافیکی پشتیبانی کرده و از نظر بصری تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش و زیبا را به ارمغان می‌آورد. با این وجود با توجه به نمرات به نظر می‌رسد که در دیگر بخش‌ها شاهد عنوانی چندان قدرتمند نیستیم.

در ادامه با هم برخی از مهم‌ترین نمرات و نقدهای بازی را مرور می‌کنیم.

Cheat Code Central 96

Project Cars 3 برای کسی که به اتوموبیل‌ها علاقه دارد چیزهای زیادی دارد. عمق شخصی‌سازی، آپگریدکردن، و تیون‌آپ کردن اتوموبیل‌های واقعا چشم‌گیر است. تجربه‌ی بازی نیز بسیار لذت‌بخش بوده و تاحد خوبی نیز واقعی به نظر می‌رسد. زمانی که برای واردشدن به بخش Photo Mode بازی را متوقف می‌کنید نیز آپشن‌ها و گزینه‌های زیادی برای هرچه بهتر ضبط‌کردن تنشِ مسابقه وجود دارد. تنها سوال که من دارم این است که آیا بازی برای کنسول‌های نسل بعدی نیز عرضه و بهینه‌سازی می‌شود یا نه! اگر واقعا به اتوموبیل‌ها علاقه دارید، Project Cars 3 با اینکه خیلی چیز جدیدی به سری اضافه نمی‌کند برای شما یک تجربه‌ی واجب است.

God is a Geek 90

با جهت‌گیریِ جدید و تغییراتی که Slight Mad ایجاد کرده در این نسخه شاهد یک سیستم هندلینگ جدید و یکی از بهترین ریسینگ‌های عرضه‌ شده در بازار هستیم. Project Cars 3 ریسک و قماری بوده که منجر به یکیاز بهترین بازی‌های مسابقه‌ای سال شده است.

Metro GameCentral 80

یک بازی ریسینگ با ساختار استوار و سرگرم‌کننده که چیزهایی مختلفی برای بازکردن و به دست‌آوردن در آن وجود دارد. مشکلات اندک فنی و هندلینگی که گاهی اوقات اذیت می‌کند هم نمی‌توانند خیلی از لذتِ کلی و جذابیت بازی کم کنند.

PCGamesN 80

کاربرپسندتر و لذت‌بخش‌تر از گذشته ولی با این وجود Project Cars 3 هم‌چنان کیفیتی که از یک بازی ریسینگ سطح یک انتظار می‌رود را ندارد.

SpazioGames 73

Project Cars 3 از شبیه‌ساز به عنوانی میان شبیه‌ساز و آرکید تبدیل شده و بخش Career Mode نیز از پایه و اساس از نو ساخته شده است. ولی خب نسخه‌ی PS4 که من تجربه کردم مملو از مشکلات و نقص‌های فنی است.

GamesRadar+ 70

Project Cars 3 برای تازه‌واردان و افرادی که به دنبال یک بازی شبیه‌ساز هستند راهی خوب برای شروع بوده ولی ورود بازی به بخش simcade و ترکیب‌کردن آرکید و شبیه‌ساز چیزیست که هم عحیب و هم ناپخته به نظر می‌رسد.

IGN 60

پیشنهادکردن Project Cars 3 به طرفداران و کسانی که از نسخه‌ی دوم این سری لذت برده‌اند غیر ممکن است چرا که در نسخه‌ی اخیر این سری چرخشی 180 درجه‌ای داشته است. بازی بسیار آسان‌تر شده و تنها گاهی اوقات به صورتی کاملا معمولی شاید شما را هیجان‌زده کند ولی در نهایت در مقایسه با دیگر بازی‌های مسابقه‌ای که احتمالا همین الان نیز برخی از آن‌ها را در آرشیو خود دارید، حرفی برای گفتن ندارد.

میانگین نمرات نسخه PC در وبسایت مناکریتیک: 70

میانگین نمرات نسخه PS4 در وبسایت متاکریتیک: 73


نظر شما چیست؟ با توجه به این نمرات آیا Project Cars 3 را تجربه خواهید کرد؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.