Menu

تماشا کنید: Assassin’s Creed Valhalla در این تریلر جدید خارق‌العاده به نظر می‌رسد

به گزارش پردیس‌گیم، مجموعه بازی‌های Assassin’s Creed همیشه بر بُعد تاریخی تمرکز داشته‌اند. بازی Assassin’s Creed Valhalla که جدیدترین بازی از این مجموعه است نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما می‌توانید در نقش Eivor که جنسیتش را خودتان انتخاب ‌می‌کنید در عصر وایکینگ‌ها گشت و گذار کنید. اما با توجه به تحول این مجموعه در نسخه‌های پیشین یعنی Origins و Odyssey، بُعد فانتزی و ماورایی این مجموعه بیشتر شد و شما امکان گشت و گذار در مکان‌هایی چون ‌آتلانتیس و مبارزه با موجودات افسانه‌ای را پیدا کردید. Valhalla نیز چنین است و شاهد این گونه تجربه‌هایی در آن خواهید بود، البته کم‌ رنگ‌تر از گذشته.

در جریان Future Games Show و به وسیله‌ی یک تریلر گیم‌پلی جدید ما شاهد تجربه‌های این‌چنینی در Valhalla بودیم. البته نه در حد عناوین سابق مانند مبارزه با خدایان یونان باستان، بلکه در حد مبارزه با چند گرگ غول‌پیکر و چند جادوگر با قابلیت‌های فرا طبیعی و چیزهایی از این دست. البته که این‌ها به هیچ وجه در حد مبارزات و غول‌آخرهای افسانه‌ای بازی‌های پیشین نیست، اما خُب، همیشه برای محتوای اضافه شونده و DLC وقت هست! احتمالاً در آنجا شاهد مبارزات جذاب‌تر باشیم.

بازی Assassin’s Creed Valhalla قرار است در تاریخ سه‌شنبه 27 آبان‌ماه برای پلتفرم‌های PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox One, PC و Stadia، عرضه شود.

تریلر جدید از گیم‌پلی بازی را در زیر مشاهده بفرمایید:

دانلود با کیفیت‌SD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ این تریلر جدید توجهتان را جلب کرد؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.