Menu

تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه‌ی بازی Project CARS 3

به گزارش پردیس‌گیم، جدیدترین ساخته‌ی Slightly Mad Studios یعنی Project CARS 3 هم‌اکنون برای Xbox One, PS4 و PC در دسترس است. برخلاف نسخه‌های پیشین، این بار Slightly Mad Studios رویکرد متفاوتی را اتخاذ کرده است و یک بازی ماشین‌سواری آرکید را روانه‌ی بازار کرده است تا برای بازیکنان جدید در دسترس‌تر و تجربه‌ی دلچسب‌تری باشد. تریلر بازی را در پایین مشاهده بفرمایید تا از امکانات و قابلیت‌های بازی مطلع شوید.

این بازی به گونه‌ای دنباله‌ی معنوی Need for Speed: Shift می‌باشد، Project CARS 3 دارای قابلیت‌های شخصی‌سازی برای ماشین و جایگاه‌های سوخت‌گیری تعویض لاستیک است. بیش از 200 خودرو و 140 مسیر مسابقه انتظارتان را می کشند. به همه‌ی این‌ها چرخه‌ی 24 ساعته و آب‌وهوای گوناگون را نیز اضافه کنید تا از تجربه‌ی یک بازی مسابقه‌ای جذاب اطمینان یابید.

بخش Career Mode نیز تغییراتی به خود دیده است، شما می‌توانید با کسب شهرت و امتیاز تجربه به صدر فهرست‌ها راه یابید. همچنین از این امتیازات می‌توانید برای خرید ماشین‌های جدید و تقویت ‌آن‌ها استفاده کنید و البته یک آواتار راننده‌ی مجازی نیز وجود دارد که می‌توانید آن را نیز شخصی سازی کنید. احتملاً به روزرسانی‌ها و محتوا‌های جدید و بیشتری در راه باشد، منتظر بمانید.

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در میان بگذارید.