Menu

Bethesda: صبرکردن برای رونمایی کامل از Starfield ارزشش را خواهد داشت

همان‌طور که می‌دانید بیش از 2 سال از زمانی که بازی Starfield برای اولین‌بار در نمایشگاه E3 معرفی شد، می‌گذرد. قبل از معرفیِ بازی شایعاتی پیرامون کارکردن Bethesda برروی یک IP جدید وجود داشت ولی از زمان معرفی کوچک‌ترین اطلاعاتی از سوی توسعه‌دهندگان و یا حتی شایعاتی از بازی منتشر نشده است.

چند هفته پیش بود که معاون ارشد بخش بازاریابی و روابط عمومیِ Bethesda یعنی "پیت هاینز" (Pete Hines) اعلام کرد که امسال هیچ‌گونه اخباری از Starfield منتشر نخواهد شد و اخیرا در رویدادی دیگر وی دوباره در مورد این بازی صحبت کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، اخیرا در طول برنامه‌ای با پخش زنده از سوی Bethesda، "هاینز" صریحا و برای باری دیگر اعلام کرد که هنوز زمان زیادی تا معرفی Starfield زمان باقی مانده و تنها دلیل این موضوع هم این است که بازی هنوز برای نمایشِ عمومی آماده نیست.

"ببینید، اگر ما برای نشان‌دادن و صحبت درمورد چیزی که تیم ما در حال توسعه است آماده بودیم، زندگی من بسیار آسان‌تر می‌بود. هرکسی می‌تواند زمانی که بازی برای نمایش‌دادن آماده است، بازاریابی کند مگر نه؟ تنها بازی را نشان بدهید. "

"اگر بازی برای نشان‌دادن به عموم آماده نباشد، تا زمانی که آماده نشود کار زیادی از دست ما برنمی‌آید؛ نمی‌دانم از من چه می‌خواهید؟ نمی‌توانم که به صورت ناگهانی و جادویی بازی را تولید کنم."

اگرچه "هاینز" در ادامه اشاره کرد که وقتی Bethesda از Starfield رونمایی کند، طرفداران راضی خواهند بود و متوجه می‌شوند که این همه صبرکردن ارزشش را داشته است.

"تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که وقتی ما نهایتا مراحل توسعه را به پایان برسانیم، وقتی در آخر برای نشان‌دادنِ بازی و صحبت درمورد آن آماده باشیم، به نظرم شما تحت تاثیر قرار گرفته و هیجان‌زده خواهید شد. به نظرم در آن زمان است که با خود می‌گویید ‘به نظر می‌رسد صبر‌کردن ارزشش را داشته است’. "

"ولی خواهیم دید؛ تا زمانی که به چنین مرحله‌ای برسیم، مدت زیادی باقی مانده است."

نظر شما چیست؟ به نظرتان چقدرِ دیگر باید برار رونمایی از Starfield صبر کنیم؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.