Menu

از بازیگرانِ عنوان Twelve Minutes با انتشار تریلری رونمایی شد؛ لیستی قابل قبول از ستارگان هالیوودی

اگر به یاد داشته باشید، سال گذشته در جریان کنفرانس E3 بود که از بازی مرموز و ماجرایی Twelve Minutes رونمایی شد. این بازی که توسط استودیو Annapurna Interactive در دست توسعه است، دیشب در رویداد Gamescom Opening Night Live نیز حضور داشت و با انتشار تریلری از لیست بازیگران خود که شامل نام‌هایی بزرگ می‌شود رونمایی کرد.

به گزارش پردیس‌گیم، براساس تریلر پخش‌شده،"جیمز مک‌آووی" (James McAvoy)، "دِیزی ریدلی" (ِDaisy Ridley) و "ویلم دافو" (Willem Dafoe) لیست بازیگران Twelve Minutes را تشکیل می‌دهند که برای چنین عنوانی بسیار خوب است.

داستان Twelve Minutes پیرامون زوجی متاهل دنبال می‌شود که در هنگام خوردن شام ناگهان با حضور کارآگاهی در محل زندگی‌شان، همه‌چیز عوض می‌شود. زمانی که شوهر کشته شده و همسرش نیز متهم به قتل می‌شود، آن‌ها دوباره همانند اینکه در یک چرخه‌ی زمانی گیر کرده باشند، دوباره به محل اول و زمانی که تازه وارد اتاق شده‌اند، باز می‌گردند. در همین حال بازیکن باید سعی کند در نقش شوهر، با حل‌کردن راز قتل و نجات‌دادن همسرش، چرخه‌ی زمانی را نیز بشکند.

این بازی هم‌اکنون برای کنسول‌های Xbox One و Xbox Series X و پلتفرم PC در دست ساخت قرار داشته و قرار است در تاریخی نامعلوم پیش از پایان سال 2020 منتشر شود. در ادامه نیز می‌توانید تریلر به تازگی منتشرشده از بازی را مشاهده نمایید.

دانلود | تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.