Menu

شایعه: Xbox Series X قبل از PS5 عرضه خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم، ما چیزی در حدود 3 ماه یا کم‌تر با عرضه‌ی کنسول‌های Xbox Series X و PS5 فاصله داریم، با این وجود و در کمال تعجب هر دو شرکت سونی و مایکروسافت هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی اعلام نکرده‌اند. در حالی که منتظر باخبر شدن از قیمت کنسول‌ها بودیم، گزارشی جدید از تاریخ عرضه‌ی کنسول‌ها به دست آمد.

در جدیدترین گزارش و به نقل از VGC، هر دو کنسول در یک بازه‌ی زمانی و با اختلاف دو یا سه هفته‌ای راهی قفسه‌ها خواهند شد. بر طبق اطلاعات واصله از خرده‌فروشی‌ها، Xbox Series X قرار است در هفته‌ی اول نوامبر عرضه شود و در مقابل PS5 برای عرضه در اواسط ماه نوامبر میلادی برنامه ریزی شده است.

به عبارت دقیق‌تر گزارش شده است که سونی برای یک بازاریابی و تبلیغات گسترده در بازه‌ی هفت روزه برنامه‌ریزی کرده است و این بازه دقیقاً بعد از سیزدهم نوامبر است. VGC نیز اذعان داشته که بر طبق اطلاعاتی که از منابعشان در مایکروسافت به دست آورده‌اند، آن‌ها نیز این بازه را برای عرضه‌ی PS5 انتظار می‌برند.

از جنبه‌ی رسمی، مایکروسافت اعلام کرده است که Xbox Series X در همین نوامبر پیش‌رو عرضه خواهد شد و بر طبق اطلاعات فاش شده تاریخ دقیق آن 6 نوامبر است که با این گزارش جدید نیز جور در می‌آید. در طرف مقابل سونی هنوز بر همان حرف سابق یعنی عرضه در تعطیلات سال نوی میلادی اکتفا کرده است، البته به تازگی صفحه‌ی پیش خرید در دسترس قرار گرفته و بر طبق گزارش‌های اخیر کنسول PS5 قرار است قبل از هفدهم نوامبر عرضه شود.

ps5 vs xbox series x

معلوم نیست شرکت‌ها کی قرار است از قیمت و تاریخ عرضه‌ی دقیق پرده‌برداری کنند، اما امیدواریم هر چه که هست به نفع گیمرها باشد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ پیش‌بینی شما از تاریخ و قیمت کنسول‌ها چگونه است؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.