Menu

تماشا کنید: تریلر رسمی بازی Aragami 2 به همراه گیم‌پلی منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، استودیو Lince Works پیگیری ساخت ادامه عنوان مخفی‌کاری Aragami را اعلام کرده است. داستان این عنوان دنباله ادامه داستان نفرین شده Aragami است، جنگجویانی که می‌توانند سایه‌ها را برای انجام وظایف و نجات سایرین از دست دشمنان دستکاری کنند. همچنین به نظر می‌رسد در این قسمت ما به طور کلی در مورد Aragami و اینکه چه چیزی باعث این اتفاقات می‌شود بیشتر می‌آموزیم. Aragami 2 دارای یک بخش تک نفره است و همچنین میتوان به صورت گروهی با حداکثر تا سه بازیکن این بازی را انجام داد. در کنار روش‌های مختلف کشتن دشمنان، همچنین می‌توان دشمنان را به روش‌های معمول از بین برد.

عنوان Aragami 2 ویژگی‌ها و قابلیت‌های سفارشی سازی را با 42 توانایی متفاوت در سه درخت مهارت دارد. همچنین می‌توان از سلاح ها و زره‌ها استفاده کرد تا برتری نسبت به دشمنان در جنگ‌ها به دست آورد. در ماه‌های آینده برای به روزرسانی های بیشتر با ما همراه باشید.

بازی Aragami 2 قرار است در اوایل سال 2021 برای کنسول‌های Xbox One ، Xbox Series X ، PS4، PS5 و رایانه‌های شخصی عرضه شود. برای به روزرسانی‌های بیشتر با ما همراه باشید و برای جزئیات بیشتر پیش نمایش منتشر شده به همراه، بررسی اجمالی گیم پلی را در ادامه بررسی کنید.

تماشای تریلر منتشر شده:

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌ صفحه

تماشای گیم‌پلی منتشر شده از بازی:

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌ صفحه

نظر شما در مورد این تریلر منتشر شده چیست؟ آیا این عنوان، عنوان موفقی خواهد شد؟