Menu

تاریخ انتشار Hitman 3 مشخص شد؛ ارتقای رایگان به نسل بعدی فقط به یک شرط

به‌نظر می‌رسد هر بازی میان‌نسلی برنامه مخصوص به خود را برای ارتقا به نسل بعد دارد. برخی از این بازی‌ها به خریداران خود روی کنسول‌های فعلی اجازه ارتقای رایگان به کنسول‌های بعدی را می‌دهند و برخی هم پول بیشتری در این قبال دریافت می‌کنند. حال می‌دانیم که استودیوی IO Interactive با Hitman 3 چه فکری برای این قضیه کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، استودیوی IO Interactive در سایت رسمی خود نسخه‌های مختلف بازی Hitman 3 را معرفی کرد. فقط نسخه‌های استاندارد و لوکس موجود هستند. نسخه لوکس شامل آیتم‌های داخل بازی، لباس‌ها و همچنین ساندترک دیجیتالی به‌همراه مواردی دیگر می‌شود. علاوه بر این، پیش‌فروش Hitman 3 از حالا آغاز شده است.

استودیوی IO Interactive اعلام کرده دارندگان نسخه‌های نسل فعلی می‌توانند بازی را به رایگان روی PS5 یا Xbox Series X ارتقا دهند اما یک مشکل این وسط وجود دارد. تنها در صورتی این ارتقای رایگان نصیب شما می‌شود که بازی را به‌صورت دیجیتالی خرید کرده باشید و با خرید نسخه فیزیکی از این ویژگی برخوردار نمی‌شوید.

البته این سیستم ارتقای بی‌نقصی نیست ولی پیشنهاد IO بسیار بهتر از پیشنهاداتی است که برخی سازندگان در هفته‌های اخیر ارائه داده‌اند. البته توجه داشته باشید تا زمان انتشار Hitman 3، از عرضه خود کنسول‌های PS5 و Xbox Series X هم چند ماه گذشته است.

بازی Hitman 3 روز 20 ژانویه 2021 (یک بهمن 99) برای کامپیوتر، PS4 ،Xbox One ،Xbox Series X و PS5 منتشر خواهد شد. نسخه کامپیوتر در انحصار فروشگاه Epic است.