Menu

اطلاعاتی جدید از Call of Duty Black Ops – Cold War؛ از شخصی‌سازی تا امکان انتخاب دیالوگ

شب گذشته تریلر بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War پخش شد و امروز هم اطلاعات جدیدی از آن به‌دست رسید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، در بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War می‌توانید شخصیت خود را خلق کنید و انتخابات شما در طول داستان روی پایان آن تاثیر مستقیم می‌گذارد. در هنگام خلق شخصیت، گزینه‌هایی مثل رنگ و حالت پوست، مشخصات روانشناختی و جنسیت در اختیار قرار می‌گیرند. شما می‌توانید همچنین این مشخصات را از سایر شخصیت‌ها مخفی نگه دارید و آن‌ها هم از ضمیرهای برابر جنسی در زبان خود برای صحبت با شما استفاده می‌کنند.

برخی از گزینه‌ها نه فقط روی ظاهر، بلکه بر گیم‌پلی هم تاثیر می‌گذارند. برای مثال، انتخاب گزینه "پارانوید" در بخش مشخصات روانشناختی باعث می‌شود با اسلحه خود سریع‌تر هدف‌گیری کنید. با انتخاب گزینه "Lone Wolf" طول مدت زمانی که می‌توانید سریع بدوید بیشتر می‌شود.

در بسیاری از ماموریت‌ها می‌توانید اهداف خود را به روش‌هایی متفاوت تکمیل کنید و در برخی از بخش‌های داستانی هم امکان انتخاب دیالوگ وجود دارد. چنین انتخاباتی نه فقط در روایت داستان، بلکه روی پایان هم تاثیر می‌گذارد. البته ماموریت‌های خطی‌تر هم در بازی هستند، پس باید انتظار ترکیبی از این دو حالت را داشته باشیم.

Call of Duty: Black Ops – Cold War از کراس پلی بین سیستم‌های نسل فعلی و بعدی پشتیبانی می‌کند و پیشرفت‌های شما از یک دستگاه به دستگاه دیگر هم قابل انتقال است. همچنین این بازی سیستم بتل پس و محتویات رایگان بعد از عرضه مثل نقشه‌ها و حالت‌های جدید بخش چندنفره، تجربیات زامبی و رویدادهای داخلی ارائه می‌دهد.

داستان بازی در سال 1981 شروع می‌شود و بازیکنان به مناطق مختلفی مثل برلین شرقی، ترکیه، ویتنام و مسکوی شوروی سفر می‌کنند و اشخاصی تاریخی را می‌بینند. دشمن اصلی در Black Ops – Cold War شخصی به‌نام Perseus است که قصد بی‌ثبات ساختن توازن جهانی قدرت و تغییر مسیر تاریخ را دارد.

بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War روز 13 نوامبر (23 آبان) برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. این بازی همچنین همزمان با عرضه کنسول‌های PS5 و Xbox Series X برای آن‌ها هم در دسترس قرار می‌گیرد.