Menu

صفحه پیش خرید PS5 در وب‌سایت PlayStation بارگزاری شد

خب، در نهایت زمان آن رسید که برای پیش خرید PS5 ثبت نام کنید. البته، نه واقعاً.

شرکت Sony به تازگی تغییراتی در بخش PlayStation 5 وب‌سایت خود اعمال کرده که به کاربران اجازه‌ی ثبت نام می‌دهد تا پس از شروع پیش فروش کنسول نسل بعد جزو اولین نفرات باشند. اما در این بخش هیچگونه توضیحی درمورد اینکه خود کنسول از چه تاریخی قابل خریداری خواهد بود داده نشده. اما، بعد از این همه سکوت، همین حرکت هم پیشرفت قابل توجه‌ای محسوب می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، کسانی که با کمک این گزینه ثبت نام می‌کنند پس از انجام قرعه کشی به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند تا کنسول خود را مستقیماً از Sony تهیه کنند. صرف انجام ثبت نام ضمانت نمی‌کند که از حالا خود را صاحب یک PS5 بدانید، بنابراین در بهترین حالت باید خوش شانس باشید که در این ثبت نام انتخاب شوید. درحال حاضر برای نام نویسی، Sony فقط ID آنلاین PlayStation فعلی را از کاربر می‌خواهد. پس کافیست درصورت نداشتن حساب، یک اکانت ساخته و به وسیله ID آن شانس خود را امتحان کنید.

باید گفت، ماجرای شایعات پیرامون پیش فروش کنسول‌های PS5 و Xbox Series X عجیب و غریب بوده است. روز به روز به انتهای سال میلادی نزدیک می‌شویم و همچنان قیمت یا تاریخ عرضه‌ی هیچ یک از سخت‌افزارهای نسل بعدی را نمی‌دانیم. با اینحال، با توجه به اینکه Sony دست به کار شده و چنین تغییراتی در سایت خود ایجاد کرده، شاید بتوان پیش‌بینی کرد که اخبار جدید در این مورد نیز به زودی منتشر شوند.

فعلاً، تمام چیزی که می‌دانیم این است که Sony همچنان قصد دارد PS5 را در تاریخی نامشخص و طی پنجره‌ی زمانی فصل تعطیلات آخر سال عرضه کند.