Menu

تماشا کنید: پخش غیر منتظره‌ی یک Nintendo Direct Mini جدید

به گزارش پردیس‌گیم، چند وقتی است که همگی انتظار یک دایرکت (نمایش مختص به نینتندو که در آن از بازی‌های جدید رونمایی می‌شود و یا اطلاعات تکمیلی از بازی‌ها ارائه می‌شود.) اصلی و جامع را داریم، خُب حال به شکل غیر منتظره‌ای نینتندو یک دایرکت جدید پخش کرد، اما نه آن چیزی که انتظارش را داشتیم.

پیش از این نیز شاهد دایرکت‌های این چنینی بوده‌ایم، به عنوان مثال در دایرکت ماه پیش شاهد رونمایی از بازی Shin Megami Tensei 3: Nocturne HD بودیم و همچنین از بازه‌ی زمانی عرضه‌ی Shine Megami Tensei 5 نیز مطلع گشتیم. اما وجه تمایز این دایرکت یا به عبارت بهتر مینی دایرکت جدید، این است که هیچ چیز جدیدی برای ارائه نداشت. با این حال بازی‌هایی که در این نمایش حضور داشتند شامل: Jump Force, Final Fantasy Crystal Chronicles Remastered, Captain Tsubasa: Rise of New Champions, Puyo Puyo Tetris 2 و چند عنوان دیگر می‌باشند.

ما دایرکت را به طور کامل در پائین برای شما قرار داده‌ایم، لطفاً تماشا بفرمائید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

شایان ذکر است که به تازگی گزارشی را تقدیمتان کردیم که در آن اشاره شده بود نینتندو قصد دارد یک دایرکت اصلی را در همین جمعه و یا حداکثر تا اواسط ماه سپتامبر میلادی برگزار کند، آن گزارش را از اینجا می‌توانید نظاره کنید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از این مینی دایرکت رضایت داشتید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.