Menu

تماشا کنید: نسخه‌ی آزمایشی بازی NBA 2K21 هم‌اکنون در دسترس است

به گزارش پردیس‌گیم، بازی محبوب NBA 2K21 که به ورزش پرطرفدار بسکتبال می‌پردازد، فاصله‌ی زیادی تا تاریخ عرضه ندارد. به تازگی نسخه‌ی آزمایشی بازی در دسترس قرار گرفته است که به شما امکان بازی کردن با 4 تیم را می‌دهد. این تیم‌ها بدین شرح هستند: تیم منتخب Lakers، تیم منتخب Celtics، تیم منتخب Milwaukee Bucks و تیم منتخب Los Angeles Clippers. همچنين این demo به شما امکان امتحان کردن سیستم شوت‌زنی جدید و ارتقاءهای مربوطه را می‌دهد. همچنين شما به قسمت MyPLAYER Builder نیز دسترسی خواهید داشت و می‌توانید بازیکن مورد نظرتان را طراحی کنید و قدرت‌های او را تنظیم نمائید. شایان ذکر است که بازیکنی که طراحی می‌کنید قابل انتقال به نسخه‌ی کامل بازی نیز هست و از این لحاظ چیزی را از دست نمی‌دهید.

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

این نکته‌ی مهم نیز تأیید شده است که تمام پیشرفت‌ها و اطلاعات بازی قابل انتقال به نسل بعد نیز هست. به طور دقیق‌تر اطلاعات شما و به خصوص امتیازات داخل بازی قابل انتقال از PS4 به PS5 و از Xbox One به Xbox Series X، می‌باشند.

بازی NBA 2K21 برای عرضه در تاریخ جمعه 14 شهریور ماه برای Xbox One, PS4, Nintendo Switch و PC برنامه‌ریزی شده است. نسخه‌ی نسل بعد برای PS5 و XBOX SERIES X نیز در تعطیلات سال نو میلادی (اواخر پائیز-اوایل زمستان) عرضه خواهد شد.