Menu

تماشا کنید: Netflix اولین تریلر از انیمه‌ی Dragon’s Dogma را منتشر کرد

همان‌طور که می‌دانید Netflix در چند وقت اخیر در اقتباس‌های مختلف از دنیای بازی‌های ویدئویی سنگ تمام گذاشته است و اکنون پس از Castlevania ،The Witcher و اخبار مرتبط با Resident Evil، اولین تریلر از انیمه‌ی Dragon’s Dogma را نیز منتشر کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم، انیمه‌ی Dragon's Dogma به صورت سه‌بعدی و با استایل CGI ساخته شده و با اینکه به نظر می‌رسد بخش‌هایی درام، عاشقانه و کمدی داشته باشد، بیشتر از همه برروی اکشن و مبارزات تمرکز کرده است. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر منتشرشده را مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در این تریلر که به نظر می‌رسد با محصولی خوب و درخور روبرو باشیم. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این اقتباس داشته باشید می‌توانید در زیر توضیحات رسمی سازندگان و Netflix را مشاهده نمایید.

"عنوانی براساس سری بازی‌های نقش‌آفرینی،‌جهان‌باز و شناخته‌‌شده‌ی شرکت Capcom یعنی Dragon’s Dogma که به عنوان یکی از محصولات اورجینالِ Netflix به زودی قابل تماشا خواهد بود. بعد از اینکه خانه‌ی "اتان" توسط یک اژدها از دست می‌رود، وی تصمیم می‌گیرد برای یک‌بار و همیشه این اژدها را شکار کند. ولی خطراتی که در سر راه وی قرار دارد بسیار بیشتر ا چیزیست که او فکر می‌کند؛ چرا که وقتی به جنگِ یک هیولا می‌روید … خود نیز شاید تبدیل به هیولایی ترسناک شوید! "

اگر هیچ آشنایی‌ـی با این سری نداشته و قصد تجربه‌ی آن را دارید، بهتر است بدانید که عنوان موفقِ Dragon’s Dogma: Dark Arisen که ترکیبی از اکشنِ نقش‌آفرینی‌های جهان‌بازِ غربی با المان‌های ژاپنی است، هم‌اکنون برروی تمامی پلتفرم‌های بزرگ در دسترس است.

انیمه‌ی Dragon’s Dogma در تاریخ 17 سپتامبر (27 شهریور) از طریق سرویس استریم Netflix قابل تماشا خواهد بود. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.