Menu

343Industries: هیچ برنامه‌ای برای تأخیر مجدد و یا حذف نسخه‌ی Xbox One بازی Halo Infinite نداریم

به گزارش پردیس‌گیم، به نظر می‌رسد که این چند وقت حسابی برای Halo Infinite و سازنده‌ی آن یعنی 343Industries پر هیاهو بوده است. این ماجرا از نمایش گیم‌پلی بازی شروع شد که بدون شک اصلاً طبق برنامه و انتظار پیش نرفت. سپس ما شاهد اطلاعات ریز و درشت زیادی بودیم، از عقب افتادن عرضه‌ی بازی تا سال 2021 میلادی بگیر تا شایعات و جدل‌های فراوان پیرامون بازی. تازه افشاگری‌ها و گمانه‌زنی‌ها را نگفتیم.

به تازگی خبری را پوشش داده بودیم که در آن یک فرد آگاه و معتبر از عقب افتادن مجدد بازی Halo Infinite سخن می‌گفت و حتی اذعان داشت که احتمالاً نسخه‌ی Xbox One بازی لغو شود. چرا که به گفته‌ی این شخص وضعیت اجرای بازی بر روی این کنسول نسل هشتمی بسیار بد بوده است و مایکروسافت به همین دلیل تصمیم بر انحصاری شدن Halo Infinite برای کنسول Xbox Series X گرفته است.

halo infinte

اما دقیقاً چند لحظه پیش بود که مدیر انجمن Halo در 343Industries واکنش نشان داد و گفت این اخبار "جعلی و غیر واقعی" می‌باشند. آقای John Junyszek همچنین از وضع موجود گله کرد و گفت به تازگی شاهد اخبار جعلی زیادی در خصوص این بازی بوده‌ایم. او تاکید کرد که بازی کماکان برای عرضه در 2021 برنامه‌ریزی شده است و در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تأخیر مجدد و تغییر در پلتفرم‌های مقصد نداریم.

به هر حال تا عرضه‌ی بازی در زمانی نا معلوم در 2021 فاصله‌ی زیادی داریم و در این بین ممکن است خیلی چیزها تغییر کند. اما در هر صورت منابع رسمی از 343Industries می‌گویند که برنامه‌ای برای تغییر مجدد تاریخ عرضه ندارند و نسخه‌ی Xbox One نیز کماکان پا برجاست. این که این شرایط در آینده تغییر می‌کند یا خیر، باید منتظر ماند و دید.

halo infinte

در همین راستا چند روز پیش گزارشی را تقدیمتان کرده بودیم که خبر از شرایط سخت توسعه‌یHalo Infinite می‌داد، شرایطی که منجر به تأخیر آن شد، با این‌که استودیوی سازنده‌ی بازی تعدادی از موارد این گزارش را رد کرده است، اما خواندنش خالی از لطف نیست، شما در اینجا می‌توانید به آن مطلب دسترسی پیدا کنید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از تایید عرضه‌ی بازی برای Xbox One خوشحال شدید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.