Menu

زمان معرفی قهرمان و محتویات جدید بازی Marvel’s Avengers مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، شرکت Square Enix تایید کرد پخش زنده قسمت بعدی War Table نزدیک به انتشار خود بازی Marvel's Avengers در اوایل ماه سپتامبر صورت می‌پذیرد. قسمت جدید War Table روز 11 شهریور پخش می‌شود و تمرکز آن در درجه اول روی محتویات بعد از عرضه بازی خواهد بود.

شاید از همه مهم‌تر این باشد که در War Table بعدی قرار است از یک شخصیت جدید رونمایی شود که بعد از عرضه بازی به آن اضافه خواهد شد. تاکنون می‌دانیم Hawkeye اولین انتقام‌جویی است که بعد از عرضه Marvel's Avengers به آن اضافه می‌شود و مرد عنکبوتی هم به‌طور انحصاری و رایگان برای کاربران PlayStation تایید شده است. به‌تازگی لیستی از شخصیت‌هایی که مدتی بعد به Marvel's Avengers اضافه می‌شوند لو رفته بود که می‌توانید آن‌ها را در اینجا مشاهده کنید. هفته آینده هم احتمالا یکی از همین شخصیت‌های داخل لیست معرفی می‌شود.

به غیر از این موارد، قسمت بعدی War Table شامل نمایشی از اولین فصل داستانی بعد از عرضه بازی هم خواهد شد و سازندگان وعده رونمایی از قهرست گسترده قهرمانان، ضد قهرمانان، ماموریت‌ها، مناطق و حالت‌های گیم‌پلی جدید را داده‌اند. Square Enix در گذشته قول داده بود بعد از عرضه، پشتیبانی قوی و خوبی را از Marvel's Avengers شاهد خواهیم بود، بنابراین انتظارات از آن‌ها بالاست.

علاوه بر این، بخش‌های جدیدی هم از گیم‌پلی نشان داده خواهند شد و سیستم پیشرفت هم نقطه اصلی این نمایش است. همچنین نکات و راهنمایی‌هایی هم برای مقابله با بیش از 50 نوع دشمن مختلف در بازی ارائه می‌شوند و جزئیات بیشتری هم از "محتویات سطح بالای" Marvel's Avengers به اشتراک گذاشته خواهد شد.

بازی Marvel's Avengers روز 14 شهریور برای کامپیوتر، PS4 ،Xbox One و Google Stadia منتشر می‌شود. بازی برای PS5 و Xbox Series X هم اواخر سال میلادی جاری در دسترس خواهد بود.