Menu

محتویات اضافه برنامه‌ریزی شده پس از عرضه Darksiders 3 مشخص شد

عنوان Darksiders III که ماه آینده منتشر خواهد شد جنبه متفاوتی از آخرالزمان را از دید Fury، یکی از چهار اسب سوار افسانه‌ای، به تصویر خواهد کشید. به طور حتم او در داستان اصلی یک داستان جذاب را روایت خواهد کرد اما چندی پیش ناشر بازی اعلام کرد که آن‌ها در آینده محتویات دانلودی اضافه را عرضه خواهند کرد که بازیکنان را به چالش می‌کشد.

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به اعلانات سازنده بازی، Gunfire Games، و ناشر آن، THQ، پس از عرضه بازی شاهد دو بسته از محتویات اضافه خواهیم بود. یکی از آن‌ها مهارت نبرد شما را در مقابل یورش دشمن‌ها در موج‌های مختلف به چالش خواهد کشید و دیگری شما را به ماجراجویی جدیدی می‌برد که در طول آن باید با سرسخت‌ترین دشمنان خود در این عنوان مقابله کنید.

در ادامه به طور مختصر هر بسته را توضیح می‌دهیم:

The Crucible

حضور Fury باعث شده که موجودی عجیب میل به چالش کشیدن مهارت‌های مبارزه او را پیدا کند. Fury دعوت او را می‌پذیرد و به مکانی جدید با نام Crucible وارد خواهد شد. Fury در این مکان با موج‌های مختلفی از دشمنان مبارزه خواهد کرد که شانس به دست آوردن جایزه را نیز دارد.

Keepers of the Void

بنا به خواسته Vulgrim، شخصیت اصلی بازی، Fury، باید به Serpent Holeهای معروف سری وارد شود و با یک تهدید باستانی و قدیمی مبارزه کند و آن را از بین ببرد. در این مکان شاهد پازل‌ها و معماهای جدیدی خواهید بود و دشمنان قوی‌تری وجود خواهند داشت که توانایی‌های Fury را به چالش می‌کشند. Fury در این مکان سلاح جدیدی را به دست خواهد آورد اما بالاترین جایزه این منطقه زره The Abyssal است.

Darksiders 3 در تاریخ 6 آذر برای سه پلتفرم PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.