Menu

فروش دیجیتالی خیره‌کننده برای GHOST OF TSUSHIMA در کمتر از دو هفته

به گزارش پردیس‌گیم، ماه گذشته‌ی میلادی شاهد عرضه‌ی بازی به شدت مورد انتظار استودیوی Sucker Punch یعنی Ghost of Tsushima بودیم. عنوانی که حادثه‌ای تاریخی را از دید یک سامورایی بازگو می‌کرد و دارای جهانی بزرگ و با جزییات بود. بازی مدت زمان زیادی را در دست توسعه بود اما ظاهراً ارزشش را داشت. Ghost of Tsushima شاهد استقبال گرم منتقدان و طرفداران بود. همین بس که بازی در عرض 3 روز 2.4 میلیون نسخه فروش کرد و قفسه‌ها را خالی کرد.

این فروش خارق العاده بازی را به رکورد سریع‌ترین فروش در بین IPهای جدید سونی رساند و با اختلاف در قله قرار گرفت. سونی و حتی خوشبین‌ترین طرفداران نیز همچین موفقیتی را متصور نبودند و به همین دلیل شاهد کمبود و اتمام موجودی نسخه فیزیکی بازی بودیم. اما این پایان راه نبود. جدیدترین ساخته‌ی ساکرپانچ فروش دیجیتالی کم‌نظیری را نیز تجربه کرد.

به نقل از سوپردیتا، Ghost of Tsushima در ماه جولای به تنهایی نزدیک به 2 میلیون نسخه‌ی دیجیتالی فروخت، به عبارت دقیق‌تر 1.9 میلیون نسخه. فقط برای این که بزرگی قضیه را دریابید باید بگویم که بازی در 17 جولای عرضه شده بود. یعنی این میزان فروش دیجیتالی برای حدود دو هفته است. این میزان فروش برای یک بازی کاملاً جدید فوق‌العاده به نظر می‌رسد. آمار جدیدتری از فروش بازی در دسترس نیست اما فکر می‌کنم منصفانه است که بگوییم این بازی یک موفقیت تمام عیار برای سونی و ساکرپانچ بود.

ghost of tsushima

بازی Ghost of Tsushima هم اکنون به صورت انحصاری در دسترس کاربران PlayStation 4 می‌باشد. شایان ذکر است که قرار است در حوالی پاییز شاهد اضافه شدن بخش چند نفره به این بازی محبوب باشیم.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران این بازی هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.