Menu

تماشا کنید: تریلر رونمایی کامل از بازی NHL21 به همراه تاریخ عرضه

به گزارش پردیس‌گیم، زمان رونمایی از بازی NHL 21 فرا رسیده است. این بازی یکی از چندین عنوان ورزشی می‌باشد که EA سالانه عرضه می کند. همه از در دست ساخت بودن این بازی پرطرفدار که به ورزش هاکی می‌پردازد خبر داشتند، حال شرکت سازنده با انتشار یک ویدیو از قابلیت‌های جدید این بازی و همچنین تاریخ عرضه‌ی آن پرده برداری کرده است.

تریلر رونمایی در پایین قابل مشاهده است و همانطور که انتظار داشتیم با یک بازی هیجان‌انگیز طرف هستیم. افتخار قرار گیری بر روی کاور بازی امسال به Alexander Ovechkin بازیکن روسی تبار تیم Washington Capitals رسیده است. الکساندر نقش بال (بازیکن وینگر) و کاپیتان را در تیم مذکور بر عهده دارد. طبق معمول بازی NHL با سه ویرایش مختلف عرضه می‌شود. نسخه‌ی استاندارد، deluxe و ultimate. همچنین چنانچه بازی را پیش‌خرید کنید از جوایز ویژه‌ای که مختص بخش آنلاین است، بهره مند خواهید شد. توضیحات تکمیلی در تریلر بازی نهفته است.

در پایان شایان ذکر است که بازی NHL21 در تاریخ جمعه 25 مهرماه برای PlayStation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد. همچنین عنوان شده که بازی بر روی کنسول‌های PS5 و XSX نیز قابل اجرا خواهد بود.

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران هاکی هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.