Menu

تماشا کنید : تریلر جدید از بازی No Straight Roads منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، بازی اکشن و ماجراجویی موزیکال، No Straight Roads ، به زودی ارائه می‌شود و توسعه دهندگان برای جشن گرفتن این اتفاق، یک تریلر جدید برای این بازی ارائه داده‌اند که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

این بازی به رهبری Wan Hazmer (یکی از طراحان اصلی بازی Final Fantasy 15 ) و همچنین با همراهی Daim Dziauddin (طراح کانسپت آرت بازی Street Fighter 5) ساخته شده است در این عنوان بازیکنان پا جای پای یک نوازنده راک مستقل خواهند گذاشت. و شبانه روز برای رهایی شهر وینیل از سلطنت فاسد امپراتوری شیطانی EDM می‌جنگند. این بازی نوید تجربه لذت بخشی از بازی مبتنی بر ریتم موسیقی، انواع مبارزات، پیشرفت گسترده و موارد دیگر را می‌دهد. تریلر جدید منتشر شده زیر زیبایی شناسی پرتحرک بازی را به خوبی نشان می‌دهد حتماً آن را در ادمه از پردیس‌گیم بررسی کنید.

عنوان No Straight Roads در تاریخ، 25 آگوست مصادف با سه شنبه، ۴ شهریور، برای کنسول‌های PS4 ، Xbox One ، Nintendo Switch و رایانه‌های شخصی ارائه می‌شود. در رایانه شخصی، ارئه این بازی صرفاً در فروشگاه Epic Games صورت خواهد گرفت.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه