Menu

تماشا کنید: تریلر زمان عرضه بازی Marvel’s Avengers نشان می‌دهد باید انتظار چه چیزهایی را داشته باشیم

به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازی‌هایی که قبل از شروع نسلِ جدید و انتشار کنسول‌های PS5 و Xbox Series X روانه بازار می‌شود، Marvel’s Avengers قرار است بزرگ‌ترین و قدرت‌مند‌ترین قهرمان‌های زمین را در تجربه‌ای اکشن‌محور و Co-Op کنار یکدیگر جمع کند. این عنوان که برای مدتی نسبتا طولانی در دست توسعه بوده،‌سرانجام تا چند هفته دیگر در دسترس خواهد بود و از همین رو تریلر زمان عرضه‌ی آن نیز منتشر شده است.

به گزارش پردیس‌گیم، در این نمایشِ عمدتا سینماتیک شاهد تصاویری از بخشِ داستانیِ بازی هستیم ولی در همین یک دقیقه به خوبی مشخص می‌شود که از داستان بازی باید انتظار چه چیزهایی را داشته باشیم؛ چرا که شاهد تصاویر و بخش‌های زیادی از قهرمانان اصلیِ بازی نظیر Iron Man ،Thor ،Black Widow و Kamala Khan و تیم‌شدن آن‌ها برای مبارزه با انبوهی از دشمنان هستیم.

شما در زیر می‌توانید تریلر زمان عرضه‌ی بازی را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

Square Enix و Crystal Dynamics اخیرا بتای بازی را نیز برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه کرده‌اند که گوشه‌ای از مبارزات و گیم‌پلی بازی را به بازیکنان نشان می‌دهد. اگر قصد تجربه و یا خرید بازی را دارید، بدون شک تجربه‌‌کردن بتا کمک شایانی به تصمیم‌گیری نهایی‌تان خواهد کرد.

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ 4 سپتامبر 2020 (14 شهریور 1399) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم‌های PC و Stadia منتشر خواهد شد. هم‌چنین اگر نسخه‌های کنسولیِ بازی را خریداری کنید، هنگام عرضه‌ی بازی برروی PS5 و Xbox Series X می‌توانید به صورت رایگان و با آپدیتی گرافیکی برروی کنسول‌های نسل بعدی نیز به بازی دسترسی داشته باشید. شایان ذکر است شخصیت Spider-Man نیز طبق تاییدِ اخیر Sony و Square Enix به صورت یک DLC انحصاری تنها برروی کنسول‌های Sony قابل بازی خواهد بود.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.