Menu

The Game Awards 2020 بدون تاخیر و به‌صورت کاملا آنلاین برگزار خواهد شد

در سالی که بسیاری از رویدادهای گیمینگ بخاطر شیوع ویروس کووید-19 لغو شده یا تغییر کرده‌اند، ابهاماتی درباره The Game Awards 2020 وجود داشت. خوشبختانه جف کیلی، میزبان و تهیه کننده این مراسم، تایید کرد که امسال هم شاهد برگزاری آن خواهیم بود اما همان‌طور که انتظار می‌رفت، این بار کمی متفاوت‌تر است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، جف کیلی در گفت‌وگویی با IGN تایید کرد این مراسم قطعا اواخر امسال برگزار خواهد شد. کیلی گفت طی چند ماه اخیر از او درباره این رویداد زیاد سوال می‌شد و تایید کرد هیچ تاخیری در برگزاری آن صورت نمی‌گیرد. البته وی تاریخ دقیقی ارائه نداد ولی احتمالا Game Awards 2020 مثل سال‌های قبل در ماه دسامبر (آذر) برگزار می‌شود.

با این حال، دیگر قرار نیست صدها شرکت کننده در آن ببینیم. کیلی گفت Game Awards 2020 کاملا آنلاین خواهد بود و شاید این کار به ظاهر آن را کوچک‌تر نشان دهد، اما کیلی گفت دقیقا برعکس این درست است و در واقع Game Awards 2020 احتمالا بزرگ‌ترین نمایش آن‌ها خواهد بود. او در ادامه همچنین تایید کرد نمایش امسال هم کاملا زنده برگزار می‌شود و از قبل ضبط شده نیست.

باید منتظر بود و دید The Game Awards در سال 2020 چگونه خواهد شد، اما حداقل می‌دانیم که این مراسم همچنان در زمان خود برگزار می‌شود. کیلی همچنین میزبان شب افتتاحیه Gamescom هم خواهد بود که بازی‌های زیادی در آن می‌بینیم.