Menu

شایعه: مدل جدید کنسول Nintendo Switch در اوایل سال 2021 منتشر می‌شود

طبق یک گزارش جدید احتمالا مدل جدیدی از کنسول Nintendo Switch در اوایل سال 2021 منتشر خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، سایت Edge Markets نوشت که در اخبار روزانه اقتصادی مستقر در شهر تایپه اعلام شد Nintendo ممکن است مدل جدیدی از کنسول Switch در اوایل سال 2021 منتشر کند و منابع خود را افراد حاضر در شرکت‌های مدیریت زنجیره تامین محصولات اعلام کردند که البته هویت آن‌ها هم مشخص نیست. در گذشته هم شایعه ساخت مدل قوی‌تر Switch وجود داشته است.

در حال حاضر کسی نمی‌داند با یک مدل کاملا جدید مثل Switch Lite طرف هستیم یا یک مدل اصلاح شده با حداقل تغییرات. در چند ماه اخیر Nintendo درباره برنامه‌های خود برای باقی سال مالی 2020-2021 سکوت کرده، بنابراین احتمال دارد که این شرکت برای انتشار سخت‌افزار جدید در حال آماده‌سازی باشد.

شایعات مدل کاملا جدید Nintendo Switch مدتی است که در فضای مجازی پخش شده‌اند. در ماه آپریل یک نام رمزی جدید در سیستم عامل 10.0.0 پیدا شده بود و طرح نام‌ها نشان می‌داد که مدل جدید Switch ممکن است فرم فاکتور کاملا متفاوتی داشته باشد و احتمالا دستگاهی است که فقط برای تلویزیون ساخته شده و حتی از Switch Lite هم ارزان‌تر خواهد بود.

شایعه شده که چند رویداد توسط Nintendo در آینده نزدیک برگزار می‌شوند و اگر قرار باشد مدل جدیدی از Switch در اوایل سال 2021 منتشر شود، پس نباید با رونمایی رسمی از آن فاصله زیادی داشته باشیم.