Menu

Hangar 13 به ساخت یک بازی دیگر از Mafia علاقه‌مند است

استودیوی Hangar 13 سابقه خوبی با فرانچایز Mafia نداشته، اما به هر حال امیدوار هستند که بازسازی نسخه اول این سری با عنوان Mafia: Definitive Edition بتواند در حد و اندازه‌های آن بازی ظاهر شود. طرفداران منتظر این بازسازی هستند، اما تعداد زیادی از آن‌ها هم می‌خواهند بداند بعد از آن چه اتفاقی برای این فرانچایز می‌افتد؟ به‌طور دقیق‌تر، تا چه زمانی باید منتظر Mafia 4 باشیم؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، استودیوی Hangar 13 در مصاحبه جدیدی با SegmentNext اعلام کرد در صورت عملکرد خوب Mafia: Definitive Edition به ساخت یک بازی جدید از این سری علاقه‌مند خواهند بود. با این حال، فعلا روی یک بازی پر بودجه معرفی نشده متمرکز هستند (که با توجه به فراخوان‌های کاری قبلی این استودیو می‌دانیم یک آی‌پی جدید و جهان‌آزاد است).

Hangar 13 در بیانیه‌ای به SegmentNext گفت: "امیدواریم طرفداران از Definitive Edition لذت ببرند. اگر این بازی عملکرد خوبی داشته باشد، شاید بتوانیم انرژی خود را برای ساخت یک بازی جدید از این سری بگذاریم. می‌دانم که اگر فرصت آن پیش بیاید، تیم ما برای ساخت یک بازی دیگر از Mafia هیجان‌زده خواهد شد. در حال حاضر روی یک پروژه دیگر کار می‌کنیم. نمی‌توانم فعلا چیزی درباره آن به شما بگویم، اما همین کافی است که بگویم برای آن هیجان‌زده هستیم."

شرکت مادر 2K Games یعنی Take-Two Interactive هم به‌طور مشخصی ارزش زیادی در آی‌پی Mafia می‌بیند، پس امیدواریم در آینده نه چندان دور بازی‌های بیشتری از این سری ببینیم.

بازی Mafia: Definitive Edition روز 25 سپتامبر (4 مهر) برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.