Menu

عنوان Crash Bandicoot 4: It’s About Time کمی بیشتر از 30 گیگابایت حجم خواهد داشت

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، پس از گذشت مدت زمانی طولانی از انتشار سری بازی بسیار محبوب Crash Bandicoot، با عرضه‌ی بازی N.Sane Trilogy در سال 2017 شاهد بازگشت موفقیت‌آمیز این شخصیت محبوب به صنعت بازی‌های ویدیویی بودیم. حال این سری‌بازی به دنبال این است که آن حرکت موفقیت‌آمیز را با انتشار یک بازی جدید در این سری به نام Crash Bandicoot 4: It's About Time ادامه دهد. توسعه‌دهندگان بازی وعده‌ی یک عنوان اکشن پلتفرمینگ خوش ساخت را به طرفداران داده‌اند، سبکی که این سری‌بازی همواره در ارائه‌ی آن به بازیکنان بسیار موفق بوده و به خاطر آن و کاراکتر محبوب خود بین بازیبازان شناخته می‌شود.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد در نسخه‌ی چهارم این سری‌بازی شاهد بزرگ‌ترین Crash Bandicoot ساخته شده از لحاظ وسعت مراحل باشیم، جایی که بیش از 100 مرحله‌ی قابل بازی (بیش از مراحل هر سه نسخه‌ی قبلی در N.Sane Trilogy) در آن وجود دارد که به وضوح تاثیر خود را در حجم خالی موردنیاز برای اجرای آن گذاشته است.

با تشکر از صفحه بازی در فروشگاه Microsoft، اکنون ما دقیقا می‌دانیم که فضای مورد نیاز برای نصب بازی و اجرای آن بر روی کنسول‌ها چقدر است. عنوان Crash Bandicoot 4: It’s About Time به 30.01 گیگابایت فضای خالی برای نصب بر روی Xbox One نیاز دارد و در حالی که حجم دقیق نسخه PS4 بازی هنوز فاش نشده است، به احتمال زیاد حجم بازی بر روی این کنسول نیز مشابه با کنسول Xbox One باشد.

Crash Bandicoot 4: It's About Time برای PS4 و Xbox One در تاریخ 2 اکتبر منتشر خواهد شد. اخیراً، کدهایی از نسخه‌ی Nintendo Switch بازی در صفحه‌ی رسمی آن یافت شده است که گمانه‌زنی‌ها را در خصوص عرضه‌ی این بازی بر روی این پلتفرم بسیار بالا برده که برای مشخص شدن آن باید منتظر بمانیم.

نظر شما در خصوص این بازی و کاراکتر محبوب آن چیست؟ آیا این بازی می‌تواند موفقیت عناوین گذشته‌ی خود را تکرار کند؟