Menu

عنوان Animal Crossing: New Horizons همچنان رتبه‌ی نخست در جدول فروش هفتگی بریتانیا را در اختیار دارد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، ممکن است که عنوان بسیار محبوب Animal Crossing: New Horizons در ماه مارس منتشر شده باشد، اما همچنان در زمینه‌ی فروش و محبوبیت بین بازیبازان پیشتازی می‌کند. طبق آخرین نمودارهای فروش خرده فروشی‌های بریتانیا از سایت Gfk، این عنوان عرضه شده بر روی پلتفرم Nintendo Switch بار دیگر در صدر جدول فروش هفتگی قرار دارد. این درحالی است که همانطور که توسط GamesIndustry.biz ذکر شده است، این عنوان تنها 2 درصد کاهش فروش را نسبت به هفته‌ی گذشته تجربه کرده است.

طبق معمول و با توجه به بازه‌ی زمانی‌ که در آن هستیم، در این هفته بازی‌های جدید اندکی منتشر شده است که اغلب هم در رتبه‌های بالای جدول فروش جایی ندارند – به طوریکه تنها انتشار عنوان ورزشی PK Tour 2K21 محصول 2K Sports را می‌توان ذکر کرد که البته با استقبال بسیار خوب طرفداران رشته‌ی ورزشی گلف همراه بود. این بازی موفق شد در رده‌ی دوم جدول فروش هفتگی قرار بگیرد که بسیار چشمگیر است. عنوان ورزشی دیگر، EA Sports UFC 4، با افت 38 درصدی فروش خود نسبت به هفته‌ی گذشته، به رتبه‌ی سوم سقوط کرد.

نکته‌ی بسیار جالب جدول فروش این هفته، بازی انحصاری محبوب و موفق شرکت Sony یعنی Marvel’s Spider-Man بود که توانست با افزایش 75 درصدی فروش خود نسبت به هفته‌ی گذشته دوباره در بین 10 رتبه‌ی برتر فروش هفتگی بریتانیا قرار بگیرد. البته که این افزایش فروش 75 درصدی برای گذر از عناوینی همچون Ghost of Tsushima ، FIFA 20 و Mario Kart 8: Deluxe کافی نبود و این عنوان توانست رتبه‌ی نهم جدول را بدست آورد.

در زیر به ترتیب 10 بازی پرفروش این هفته‌ی بریتانیا را برای هفته منتهی به 22 اوت مشاهده می‌کنید. البته که به احتمال زیاد اسامی دیده شده در رتبه‌های جدول برای هفته‌‌های بعدی تغییر خواهند کرد، به ویژه با انتشار بازی‌های موردانتظاری همچون Wasteland 3 ، Project CARS 3 و عناوین دیگر…

10 رتبه‌ی برتر جدول فروش هفتگی بریتانیا در بازه‌ی 15 اوت تا 22 اوت:

1- Animal Crossing: New Horizons

2- PGA Tour 2K21

3- EA Sports UFC 4

4- Mario Kart 8: Deluxe

5- Ghost of Tsushima

6- (Minecraft (Switch

7- FIFA 20

8- Grand Theft Auto 5

9- Marvel’s Spider-Man

10- Ring Fit Adventure