Menu

رویداد Gamescom Opening Night در طول 2 ساعت به نمایش 38 بازی می‌پردازد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، رویداد بزرگ بعدی صنعت بازی‌های ویدیویی رویداد Gamescom Opening Night Live است که قرار است به صورت دیجیتالی و به مدت 3 روز برگزار شود. میزبان این رویداد یعنی آقای جف کیلی وعده داده که در این رویداد بیش از 20 بازی نمایش داده خواهد شد که فصل دوم بازی بسیار محبوب Fall of Guys نیز یکی از نمایش‌های تایید شده است. در سری جدید توئیت‌های خود، کیلی اکنون تأیید کرده است که این نمایش به مدت دو ساعت طول کشیده و شامل 38 بازی از 18 ناشر مختلف است.

اما نکاتی در خصوص این رویداد وجود دارد که بهتر است به آن بپردازیم. اگرچه قرار است که بازی‌های جدیدی در این رویداد معرفی شوند، نمایش امسال شامل به‌روز رسانی‌هایی از عناوینی که در گذشته منتشر شده است نیز می‌باشد پس نباید توقع داشته باشیم که 38 بازی جدید معرفی شوند. همانطور که خود کیلی خاطرنشان می‌کند، "ما 38 بازی جدید را معرفی نمی کنیم." در توییت بعدی، وی همچنین تأیید کرد که در طول رویداد اولین بسته‌ی الحاقی بازی DOOM Eternal با نام The Ancient Gods معرفی خواهد شد.

با وجود اینکه توییت اخیر وی آب سردی‌ است بر امید طرفداران برای معرفی بازی‌های بیشتر، اما در هر حال باز هم می‌توانیم به معرفی بازی جدید استودیوی FromSoftware یعنی Elden Ring و عناوین مورد انتظار دیگری که تاکنون نمایش گیم‌پلی از آن‌ها منتشر نشده است امیدوار باشیم. این رویداد سه روز دیگر و در تاریخ 27 تا 30 اوت برگزار خواهد شد.