Menu

حواشی پیرامون بازی Halo Infinite پایان ندارد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، جدیدترین عنوان از سری‌بازی محبوب Halo و محصول در دست توسعه‌ی استودیوی 343 Industries یعنی Halo Infinite قبل از تاخیر صورت گرفته در عرضه‌ی خود قرار بود نوامبر امسال منتشر شده و نقش یک پرچمدار را برای عناوین کنسول نسل نهمی Xbox Series X ایفا کند. گفته شده که این بازی موردانتظار به دلایل شرایط به وجود آمده از ویروس کرونا و مشکلات توسعه‌ی آن تاخیر داشته است. در هر حال، پس از مشخص شدن تاخیر صورت گرفته، تیم توسعه دهنده‌ی بازی هنوز مشخص نکرده است که این عنوان دقیقا در چه تاریخی از سال آینده منتشر خواهد شد. این درحالی است که صفحه‌ی بازی Halo Infinite در فروشگاه Amazon تاریخ عرضه‌ی آن را تعطیلات 2021 اعلام کرده بود.

تام وارن که به خاطر افشای جزئیاتی در مورد کنسول Xbox Series S مشهور است، اظهار داشت که این "یک اشتباه از سمت Amazon است" و تاریخ بیان شده در آن صحت ندارد. طبق انتظار، این صفحه و تاریخ گفته شده در آن اصلاح شد تا اعلام شود که این عنوان در سال آینده منتشر خواهد شد.

با توجه به نکته‌ی گفته شده توسط تام وارن و اشتباه بودن تاریخ عرضه‌ی بازی در فروشگاه Amazon، طرفداران این سری‌بازی می‌توانند امیدوار باشند که حداقل لازم نیست تا تعطیلات سال بعد برای تجربه‌ی بازی صبر کنند و این بازی زودتر از آن موعد عرضه خواهد شد. در این بین شایعاتی نیز در خصوص تصمیمات جدید استودیوی 343 Industries مطرح شده است، در واقع شایعه شده است که عوامل این استودیو نسخه‌ی Xbox One را رها کرده‌اند و بیشتر روی نسخه‌ی نسل بعدی بازی متمرکز هستند. در صورت حقیقت داشتن این شایعه، خوب یا بد بودن آن فعلا مشخص نیست اما در هر حال Halo Infinite هنوز هم برای عرضه بر روی کنسول Xbox One به همراه Xbox Series X و PC در نظر گرفته شده است.