Menu

شایعه: احتمالاً نسخه‌ی Xbox One بازی Halo Infinite منتفی شود

به گزارش پردیس‌گیم، عقب انداختن تاریخ عرضه‌ی بازی Halo Infinite انتخاب سختی بود که مایکروسافت به آن تَن داد، انتخابی که کسی اتخاذ آن را از مایکروسافت انتظار نداشت. سخت بودن این انتخاب نه فقط به خاطر بزرگ بودن مجموعه‌ی Halo، بلکه به این دلیل که بازی قرار بود برگ برنده‌ی مایکروسافت در هنگام عرضه‌ی Xbox Series X باشد، نیز بود. اما با تمام این تفاسیر، بد بودن نمایش گیم‌پلی بازی که موجب نارضایتی عموم شده بود، این حرکت مایکروسافت را تأیید می‌کرد. جدیدترین خبرهای واصله از جانب مایکروسافت و استودیوی 343 احتمال قربانی شدن نسخه‌ی Xbox One را به گوش می‌رسانند. یک منبع مورد تأیید در انجمن معتبر ResetEra, خبر می‌دهد که احتمالاً مایکروسافت تغییرات بنیادینی در برنامه‌ی عرضه‌ی Halo Infinite انجام دهد. تغییراتی که در راستای تضمین کیفیت بازی می‌باشد.

به گفته‌ی این شخص مطلع، لغو کردن نسخه‌ی Xbox One بازی Halo Infinite به ظاهر امری اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد، چرا که بازی در رسیدن به کیفیت فول اچ‌دی ناکام بود و در حقیقت حتی از 900p نیز کم‌تر است. به همه‌ی این‌ها مشکلات شدیدتر از جمله دیر بارگذاری شدن Asset‌های بازی را نیز اضافه کنید که در نمایش گیم‌پلی دموی بازی شاهد بودیم، تازه آن دمو بر روی PC اجرا می‌شد، وضعیت ایکس‌باکس وان به مراتب اسفناک‌تر است. البته استودیوی سازنده بازی برنامه دارد با کلنجار رفتن با موتور بازی این مشکلات را بهبود بخشد و سامان دهد.

همچنین این شخص آگاه که به اسپونجر معروف است به تازگی گزارش کرده است که مایکروسافت احتمالاً بازی را باز هم به عقب بیاندازد، یعنی تا 2022.چرا که آن‌ها به نتیجه رسیده‌اند که می‌خواهند تا حد امکان بهترین Halo را به طرفداران ارائه دهند و در مسیر رسیدن به این مهم، حاضرند هر کاری که لازم است انجام دهند، حتی اگر به معنای تأخیر دوباره در تاریخ عرضه‌ی این بازی به شدت مورد انتظار باشد.

halo infinte

همه‌ی این‌ها را گفتیم اما فراموش نکنید، مایکروسافت همین چند وقت پیش اعلام می‌کرد که تا سال‌های ابتدایی عرضه‌ی نسل جدید ما هیچ بازی انحصاری برای Xbox Series X نخواهیم داشت و بنا داریم از Xbox One نیز حمایت کنیم. اما در مراسم اخیر مایکروسافت گویا شاهد چرخش 360 درجه در سیاست‌های آن‌ها بودیم. ما در آن مراسم شاهد بودیم که بازی‌های Fable, Avowed, State of Decay 3, Forza Motorsport, و Everwild به عنوان انحصاری ایکس‌باکس سری ایکس معرفی شدند و خبری از نسخه‌ی ایکس‌باکس وان نبود. بنابراين و با توجه به این تفاسیر، بازی Halo Infinite تنها بازی بزرگی خواهد بود که کماکان برای عرضه در نسل هشتم برنامه‌ریزی شده است و اگر شاهد لغو شدن نسخه‌ی ایکس‌باکس وان این بازی نیز باشیم، بدون شک بحث و جدل و نارضایتی فراوانی به همراه خواهد داشت. هر چند که احتمالاً این تصمیم به نفع مایکروسافت و به خصوص نسل بعد آن باشد. دوباره تأکید می‌کنیم که این اطلاعات علارغم این که از منابع معتبر به دست آمده، اما رسمی نیست، بنابراين منتظر اعلام رسمی خود مایکروسافت و استودیوی سازنده‌ی بازی باشید.

halo infinte

در همین راستا چند روز پیش گزارشی را تقدیمتان کرده بودیم که خبر از شرایط سخت توسعه‌ی Halo Infinite می‌داد، شرایطی که منجر به تأخیر آن شد، با این‌که استودیوی سازنده‌ی بازی تعدادی از موارد این گزارش را رد کرده است، اما خواندنش خالی از لطف نیست، شما در اینجا می‌توانید به آن مطلب دسترسی پیدا کنید.

خب دوستان نظرتان چيست؟ به نظرتان لغو کردن نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی تصميم درستی است؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.