Menu

بازی Cyberpunk 2077 محتویات دانلودی رایگان دریافت خواهد کرد

فصل پاییز/زمستان بازی‌ها با تعداد زیادی از عناوین بلاک‌باستر و نسل جدید کنسول‌ها نزدیک است. احتمالا مورد انتظارترین و بزرگ‌ترین اتفاق آن عرضه Cyberpunk 2077 محسوب می‌شود. هیجان حتی با انتشار این بازی هم به اتمام نمی‌رسد چراکه استودیوی CD Projekt RED اعلام کرد Cyberpunk 2077 به‌طور رایگان محتویات دانلودی (DLC) دریافت می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، یکی از کاربران در توئیتر از آن‌ها پرسید که آیا Cyberpunk 2077 مثل The Witcher 3: Wild Hunt محتویات دانلودی رایگان دریافت می‌کند یا خیر که پاسخ سازندگان به او مثبت بود. CD Projekt RED پیش از این اعلام کرده بود گسترش‌دهنده‌های پولی هم برای Cyberpunk 2077 عرضه خواهند شد و عرضه آپدیت برای بازی در این دوران چیز جدیدی نیست. به هر حال خوب است که طرفداران این بازی یک تاییدیه در این رابطه داشته باشند.

یکی دیگر از ویژگی‌های کوچک اما خوب دیگر، امکان تنظیم اندازه و رنگ متن‌هاست. این موضوع در پاسخ به سوال یکی دیگر از کاربران که نگران اندازه فونت زیرنویس‌ها و دیالوگ‌های انتخابی بود تایید شد. در هر صورت وجود چنین قابلیتی پیش از این هم قطعی به‌نظر می‌رسید، اما داشتن تاییدیه از سوی سازندگان برای اطمینان خوب است.

بازی Cyberpunk 2077 روز 29 آبان برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. بازی از روز اول عرضه کنسول‌های PS5 و Xbox Series X روی آن‌ها هم اجرا خواهد شد، اما بهبودهای تکمیلی و مخصوص به آن‌ها تا سال آینده انجام خواهند شد.