Menu

انتظار می‌رود Microsoft Flight Simulator فروش قطعات سخت‌افزاری را تا 2.6 میلیارد دلار افزایش دهد

تحلیل‌های اخیر نشان می‌دهند که Microsoft Flight Simulator طی 3 سال آینده فروش قطعات سخت‌افزاری را تا 2.6 میلیارد دلار افزایش خواهد داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، این آمار توسط شرکت Jon Peddie Research به‌دست رسیده‌اند که با تجزیه و تحلیل خود درآمد سخت‌افزار در صنعت بازی‌های ویدیویی را مشخص می‌کند. آن‌ها در بیانیه رسمی خود گفتند:

"شرکت Jon Peddie Research که در پیگیری و آماردهی هزینه کردن گیمرها برای سخت‌افزار در جهان پیشگام است، تاثیر فروش Microsoft Flight Simulator 2020 را بررسی کرده است. این بررسی شامل تاثیر در فروش ساختمان کلی کامپیوتر، ارتقای پردازنده‌ها، ارتقای نمایشگرها، استیک‌های پرواز، واحدهای سیستم کنترل پرواز، پدال‌های سکان، وسایل شبیه‌سازی تجربه پرواز مثل صندلی و فریم و واقعیت مجازی می‌شود."

Jon Peddie Research بررسی خود را با دسته‌بندی بازیکنان در 3 بخش ورودی، متوسط و سطح بالا انجام داد. بدیهی است هرچه سطح افراد بالاتر باشد، هزینه بیشتری در امر سحت‌افزار می‌کنند:

"شرکت Jon Peddie Research با فرض بر اینکه Flight Simulator 2020 طی 3 سال آینده 2.27 میلیون واحد فروش داشته باشد، تخمین می‌زند 2.6 میلیارد دلار هم جمعا خرج سخت‌افزار می‌شود تا بازیکنان تجربه خود در این بازی را بهبود ببخشند. مبلغ بیشتری هم با تکمیل چرخه فروش این بازی هزینه خواهد شد."

تد پولاک، تحلیل‌گر صنعت بازی‌های ویدیویی، گفت: "شبیه‌سازهای پرواز به‌شدت نیازمند قدرت پردازش، رزولوشن بالا، نمایشگرهای بزرگ و استفاده از واقعیت مجازی هستند. وقتی شبیه‌سازهای پرواز منتشر می‌شوند، سخت‌افزاری که بتواند آن‌ها را در بالاترین تنظیمات ممکن اجرا کند اصلا در آن زمان وجود ندارد.

این باعث می‌شود درخواست‌ها برای قطعات سخت‌افزاری در طول عمر این عنوان پایدار باشند چون طرفداران به دنبال بهترین تجربه ممکن هستند. تعداد قابل توجه‌ای از طرفداران شبیه‌ساز پرواز، فقط همین شبیه‌سازهای پرواز را بازی می‌کنند. ما چنین چیزی را هم در نظر گرفتیم تا محاسبه کنیم آیا این مبلغ فقط بخاطر این شبیه‌ساز به‌دست می‌آید یا فقط مقداری بخاطر آن است."

Microsoft Flight Simulator 2020 هم‌اکنون برای کامپیوتر در دسترس است.