Menu

با اطلاعاتی جدید از بازی Gotham Knights همراه باشید

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، پس از سال‌ها بی خبری، بالاخره WB Games Montreal دیروز به انتظارهایمان پایان داد و رسما از بازی در حال ساخت بعدی خود یعنی Gotham Knights، رونمایی کرد. بازی اکشن ماجراجویی در سبک جهان باز که در آن بازیکنان می‌توانند کنترل ۴ نفر از اعضای Batfamily که تشکیل شده از شخصیت‌های نام آشنای دنیای DC یعنی Robin ،Batgirl ،Nightwing و Red Hood را به دست بگیرند تا در نبود شوالیه گاتهام اقدامات لازم را انجام دهند.

با وجود یک تریلر و گیم‌پلی نسبتا طولانی منتشر شده، اطلاعات چندان زیادی از بازی جدید نصیب‌مان نشد اما در کنار آن شرکت برادران وارنر یک بیانیه‌ی مطبوعاتی را که شامل اطلاعات دیگری از بازی جدید می‌شد را منتشر کرد که بخش بزرگی از آن تکمیل کننده اطلاعات قبلی ما از بازی است.

بازی Gotham Knights یک عنوان جهان باز با ۵ منطقه مجزا است. بازیکنان با استفاده از قابلیت‌های مختلف و منحصر به فرد اعضای Batfamily می‌توانند در شهر گاتهام گشت بزنند. این قابلیت‌ها احتمالا شامل پرواز و استفاده از قلاب شبیه به بازی‌های Arkham باشد هرچند ما کنجکاو هستیم که ببینیم به غیر از این موارد، چه گزینه‌های جذاب دیگری در دسترس است. البته وجود Batcycle تایید شده است، که مطمئنا هیجان انگیز است.

هر یک از چهار شخصیت در بازی قابلیت‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد خود را در کنار انبوهی از سلاح‌ها و ابزارها برای مبارزه با دشمنان در اختیار دارند. Batgirl (با نام باربارا گوردون) یک مبارز مصمم و یک هکر ماهر است که در زمینه‌های کیک بوکسینگ، کاپوئرا (نوعی ورزش رزمی برزیلی) و جوجیتسو و استفاده از باتوم تونفا بسیار ورزیده است. Nightwing (با نام دیک گریسون) یک رهبر ذاتی و قدیمی‌ترین و داناترین عضو خانواده بتمن است. او از مهارت خود در آکروباتیک و همچنین چوب‌های اسکریمای خود برای از بین بردن دشمنان استفاده می‌کند.

Red Hood (با نام جیسون تاد)، یک ضد قهرمان سرسخت و چابک است. او که از مرگ برگشته است، به اوج قدرت و مهارت انسانی در تکنیک‌های استفاده از انواع سلاح‌های قدیمی و جدید رسیده است و در آخر رابین (با نام تیم دریک) در بازی حضور دارد که به عنوان استاد استدلال قیاسی شناخته می‌شود. او علاوه بر اینکه به چوب بلند معروف خود مجهز و استاد مخفی کاری است، در جنگ روانی و علوم رفتاری هم تجربه دارد.

عنوان Gotham Knights در سال آینده میلادی، برای کنسول‌های PS5، PS4، Xbox One، Xbox Series X و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اتفاقات این بازی بر خلاف Suicide Squad : Kill the Justice League ساخته‌ی Rocksteady، در دنیای Arkham نخواهد بود.