Menu

فصل چهارم از قسمت دوم بازی فورتنایت بار دیگر با تم مارول ارائه خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت gamingbolt، این هفته برای عنوان جذاب و محبوب سبک تیر اندازی بتل رویال یعنی بازی فورتنایت، ساخته‌ی شرکت اپیک گیمز، هفته‌ی پر خبری بود زیرا شرکت اپیک گیمز با اپل و گوگل درباره نحوه عملکرد فروشگاه‌هایشان مشکل پیدا کرده و به اختلاف نظر خورده‌اند که به نظر می‌رسد این درگیری با اپل در حال شدت گرفتن است. اما فورتنایت به روال عادی خود ادامه می‌دهد و قرار است برای فصل بعد شخصیت‌های مارول به بازی اضافه شوند.

در توییتر رسمی این بازی یک تیزر بسیار کوتاه از Thor شخصیت ابرقهرمان محبوب و همچنین برند مارول به نمایش گذاشته شد. هیچ چیز دیگری به نمایش گذاشته نشده است و اطلاعات بیشتری موجود نیست اما هنگام اکران Avengers: Endgame برای سینما هم یک تبلیغ مشابه‌‌ به این تیزر عرضه شده بود. عنوان محبوب فورتنایت اکنون تبدیل به چیزی شبیه به نوعی سبک فرهنگی شده است. هنوز مشخص نیست که در فصل بعد تمرکز فقط بر روی شخصیت Thor خواهد بود یا به طور کلی با قهرمانان دنیای مارول در این بازی ملاقات خواهیم کرد اما احتمالا با نزدیک شدن به فصل بعد جزئیات بیشتری منتشر می‌شود.

بازی فورتنایت بر روی کنسول‌های PS4، Xbox One، Switch و رایانه‌های شخصی در دسترس است. همچنین باید اشاره کرد که متاسفانه این بازی دیگر بر روی iOS و اندروید به دلیل مشکلات به وجود آمده در دسترس نیست. فصل چهارم از قسمت دوم بازی در تاریخ پنجشنبه ۶ شهریور آغاز خواهد شد.