Menu

اطلاعات جدیدی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شد

بالاخره بعد از سال‌ها انتظار استودیوی Rocksteady در DC FonDome رسما از بازی جدید خود رونمایی کرد که Suicide Squad: Kill the Justice League است. این بازی هنوز فاصله زیادی با انتشار دارد و چیز خاصی درباره آن نمی‌دانیم، اما سفتون هیل (کارگردان سه‌گانه Arkham و Kill the Justice League)، بعد از پنل این بازی در DC FonDome طی مصاحبه‌ای جدید اطلاعات بیشتری از آن به اشتراک گذاشت.

همان‌طور که در تریلر دیدیم، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در شهر Metropolis روایت می‌شود، جهان‌آزاد بوده و به شکل‌های مختلفی نسبت به شهر Gotham در بازی‌های Arkham متفاوت است. Metropolis رنگارنگ و پرانرژی به‌نظر می‌رسد و حضور 4 شخصیت قابل بازی مختلف باعث می‌شود به روش‌های متنوعی بتوان در آن به گشت‌وگذار پرداخت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، در مبارزات هم گزینه‌های متفاوتی در اختیار قرار می‌گیرند. در طول مصاحبه، سفتون هیل گفت هارلی کویین، کینگ شارک، کاپیتان بومرنگ و ددشات مجموعه‌ای از توانایی‌ها و مهارت‌های مخصوص به‌خود را دارند که بازیکنان باید آن‌ها را یاد بگیرند. هیل مدعی شد هریک از آن‌ها و مکانیک‌ها و پیشرفت‌شان عمق بیشتری نسبت به بتمن در سری بازی‌های Batman خواهند داشت.

هارلی کویین علاقه زیادی به مواد منفجره و چوب بیسبال خود در مبارزات تن به تن دارد. ددشات هم یک جت‌پک، سلاح‌های روی دست خود و یک سلاح گازی دارد که با آن می‌تواند دشمنان را به آتش بکشد و صد البته اسلحه اسنایپر خود را هم خواهد داشت. کینگ شارک هم پنجه‌های مرگ‌بار و قدرت بسیار زیادی دارد و می‌تواند 2 مسلسل با خود حمل کند. کاپیتان بومرنگ هم ظاهرا از بقیه آن‌ها سریع‌تر و تیزتر است و همان‌طور که از اسم او پیداست، یک بومرنگ خاص و ویژه دارد. البته جزئیات مبارزات آن‌ها بسیار بیشتر است و در آینده اطلاعات بیشتری به اشتراک گذاشته می‌شود.

همان‌طور که اکثر مردم پیش‌بینی کرده بودند، Suicide Squad: Kill the Justice League یک بازی Co-Op است و جمعا تا 4 بازیکن را پشتیبانی می‌کند. با این حال، در صورت تمایل می‌توانید کل بازی را به‌صورت تک‌نفره انجام دهید. در حالت تک‌نفره، آن 3 شخصیت دیگر توسط هوش‌مصنوعی کنترل می‌شوند و بازیکنان هر زمان که بخواهند می‌توانند بین هر 4 شخصیت سوئیچ کنند.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در سال 2022 برای کامپیوتر، PS5 و Xbox Series X منتشر خواهد شد.