Menu

سیدی کی اشتراکی چیست و چه تفاوتی با بازی‌های کرکی دارد ؟


سیدی کی اشتراکی چیست؟
توجه: CD KEY اشتراکی تفاوتی با کرک ندارد و برای بازی هایی است که از قفل هایی استفاده می کنند که قابلیت کرک شدن ندارند؛ پس با خرید CD Key اشتراکی فقط امکان بازی کردن به صورت آفلاین را دارید و از آنلاین بازی کردن محروم می شوید.
چه دیتایی تهیه کنیم تا با اشتراکی سازگار باشد؟
شما می توانید به راحتی از شبکه های uplay و steam و origin دیتای بازی را دانلود کنید و نحوه ی دانلود آن با CD KEY معمولی تفاوتی ندارد.

با کد اشتراکی چقدر میتوانم نصب کنم و چقدر میتوانم به بازی بپردازم؟
هر چندبار که بخواهید میتوانید به نصب بازی بر روی سیستم خودتان بپردازید. پس از نصب هم هــــــرچقدر که بخواهید میتوانید بصورت آفلاین بازی را اجرا کنید و از آن لذت ببرید.
آیا بعد از فعال سازی میتوانم از آپدیت ها و پچ های رسمی بازی استفاده کنم؟
بله! یکی از مزایای کد اشتراکی نسبت به کرک اینه که شما هر موقع که بخواهید میتونید بازی رو آپدیت کنید و از امکانات جدیدش بهره مند شوید.

نکته مهم
خوبیه بازی های اشتراکی اینه که همه بازی های روز دنیارو می تونی با کمترین هزینه تجربه کنید،اشتراکی هیچ محدودیت زمانی برای بازی کردن نداره.
مزیت گرفتن بازی های اشتراکی از ما این هست که dlc های بازی هارو خریداری میکنم تا به بازی ها اضافه بشه و شما بدون هیچ هزینه اضافه دیگری از dlc ها بهرمند می‌شید .
اگر اهل بازی‌های واقعیت مجازی هستید و یکی از اون دستگاه‌ها رو دارید ، ما تمامی بازی‌های انحصاری و کپی نشده بازی‌های oculus ,vive رو در اختیارتون قرار میدیم ،حتی آنلاین !
در PCGamer قرار هست که بازی های آنلاین هم َاضافه بشن و همین الان هم چند بازی مطرح آنلاین را به صورت اشتراک هفتگی در اختیار بازی بازها قرار میدیم تا طمع بازی کردن آنلاین رو از دست ندند.

برای خرید بازی ها به کانال تلگرامی thepcgamer@ بپیوندید.

https://t.me/joinchat/AAAAAFE5paiXdi1oXLxijw