Menu

فیلم کمدی و طنز خوب بد جلف 2 و قسمت 11 سریال آقازاده

قسمت 11 سریال آقازاده قسمت 36 دل و قسمت نهم موچین به همراه فیلم خوب بد جلف 2 برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می شوند. در این نوشتار لینک دانلود این آثار برای راحتی شما کاربران مهیا شده است.

سریال آقازاده با گذشت چندین هفته از پخش و تجربه موفقی که در جذب مخاطب داشته در حال سپری کردن هفته های پرالتهابی می باشد. هر چند که این سریال از همان قسمت نخست نیز توانسته بود که قاپ بینندگانش را بدزد و جای خودش را در بین آثار نمایش خانگی باز کند. تا جایی که در حال حاضر عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال نمایش خانگی را به خود اختصاص داده است. در این بین بنابر جدیدترین آمارهای سایت کول دانلود، میزان و نرخ دانلود سریال آقازاده در هفته های اخیر رشد بسیار بالایی را داشته باشد که همه این ها موکد این نکته است که آقازاده در حال یکه تازی است.

امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی در حالی بازیگران آقازاده را تشکیل داده اند.

حال باید دید که در قسمت یازدهم سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون لینک های دانلود قسمت 11 آقازاده با 5 کیفیت گوناگون درج شده است:

دریافت قانونی این سریال: دانلود سریال آقازاده

.

سریال عاشقانه و رمانتیک دل به کارگردانی منوچهر هادی با بازی افسانه بایگان , بهرام افشاری , حامد بهداد , ساره بیات , کوروش تهامی , لیلا زارع , مهراوه شریفی نیا , نسرین مقانلو , یکتا ناصر ، بیژن امکانیان، سعید راد، علی سخنگو، تینو صالحی، مهدی کوشکی دیگر سریال این روزهای نمایش خانگی می باشد.

در خلاصه داستان دل آمده است که : جهان دل، جهان ناشناخته ای است. از تاریکی و نور تا کینه و بخشش و از عشق و تنفر تا شوق وصال و حسرت و جدایی در آن رفت و آمد می کنند و گاه «دل» را تصاحب می کنند و …

حال باید دید که در قسمت 36 سریال دل چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت سی و ششم از سریال دل با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای دل در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دانلود قانونی: دانلود سریال دل

.

سریال طنز و کمدی موچین در حال حاضر جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی و همچنین تنها سریال کمدی این مدیوم هست که به تازگی آغاز به پخش کرده است. تهیه کنندگی موچین با میثم آهنگری می باشد در حالی که نویسنده و کارگردان این اثر بر عهده حسین تبریزی بوده است.

حمید لولایی , علی صادقی , مرجانه گلچین , امیر نوری, زهرا جهرمی, عباس جمشیدی فر, مهران رجبی, رابعه اسکویی, شهره لرستانی, آشا محرابی بازیگران این سریال را تشکیل داده اند. در خلاصه داستان موچین نیز آمده است که: انصاف نیست که دنیای ما آن قدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی 100 بار ببینیم و آن قدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم…

شما کاربران عزیز را به دانلود قسمت نهم موچین از لینک زیر دعوت می نماییم. جهت دانلود سریال موچین به سایت کول دانلود می بایست که مراجعه کنید. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

دریافت قانونی این سریال: دانلود سریال موچین

.

کمدی «خوب، بد، جلف ۲» دنباله‌ای بر قسمت اول این فیلم سینمایی است که در سال ۹۴ ساخته شد. در سری دوم این فیلم؛ گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی (فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران بفرستد. در آن جا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگر های فیلم ارتش سری انتخاب می شوند. فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریبا همه چی را به هم می ریزند و……

سام درخشانى، پژمان جمشیدى، حامد کمیلى، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش, فرهاد آییش, امیرمهدى ژوله، مارال فرجاد، على اوجى ، شکیب شجره بازیگران خوب بد جلف 2 ارتش سری را تشکیل داده اند.

دریافت قانونی: دانلود فیلم خوب بد جلف 2