Menu

به دنیای جدید خوش آمدید| تیزر تبلیغاتی جدید از PS5

به گزارش پردیس‌گیم، سونی بعد از مراسم رونمایی از کنسول PS5، اطلاعات زیادی را به اشتراک گذاشته است. البته کماکان جزئیات مهمی چون قیمت و تاریخ عرضه دقیق کنسول، مغفول مانده است.

تیزر تبلیغاتی جدید سونی برای PS5 که با محوریت DualSense می‌باشد به تازگی منتشر شده است و دیدن آن خالی از لطف نیست. البته ظاهراً این تیزر زودتر از موعد پخش شده است! چرا که به فاصله‌ی چند دقیقه از روی شبکه‌ها حذف شد، و دوباره توسط افراد با نفوذی چون دنیل احمد، به اشتراک گذاشته شد. شعار تبلیغاتی این تیزر جذاب "به دنیای جدید خوش آمدید" می‌باشد. البته در عین حال برچسب "بازی حد و مرزی ندارد" را نیز یدک می‌کشد.

ps5

احتمال می‌رود که این تبلیغ برای زمان فعال شدن پیش‌خرید PS5 برنامه‌ریزی شده باشد. اگر این صحت داشته باشد، بنابراین باید منتظر اعلام تاریخ عرضه دقیق PS5 باشیم. چرا که سونی قول داده بود زمان در دسترس قرار گرفتن پیش‌خرید را پیش از فعال شدنش به طرفداران بگوید، و به تبع آن احتمالاً تاریخ دقیق عرضه و قیمت کنسول نیز مشخص گردد.

کنسول PS5 در حال حاضر برای عرضه در بازه‌ی تعطیلات سال نو میلادی (اواخر پائیز-اوایل زمستان) برنامه‌ریزی شده است. با توجه به محوریت DualSense در این تیزر جدید، بد نیست یادآوری کنیم که سونی پیش از این اعلام کرده بود که دسته‌های PS4 فقط برای اجرای بازی‌های PS4 بر روی PS5، کاربرد دارند، بدین معنا که برای انجام دادن بازی‌های نسل بعدی به دسته‌ی DualSense نیاز است. که البته با توجه به قابلیت‌های این دسته، خیلی هم عجیب و غیر منطقی نیست. منتظر اطلاعات جدید در ماه‌های آینده باشید.

از تیزر تبلیغاتی جدید در پائین لذت ببرید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.