Menu

مدیر اجرایی سونی: بازی‌های هنگام عرضه‌ی PS5 بهترین خواهند بود

به گزارش پردیس‌گیم، با توجه به کیفیت و سابقه‌ی بالای استودیوهای داخلی سونی و همچنین گزارشات جدید که حاکی از انحصاری بودن چندین بازی ترد پارتی (استودیوهای خارج از سونی) بزرگ می‌باشند، و جدای از این‌ها بازی‌های مولتی‌پلتفرم(بازی‌های مشترک که برای اغلب پلتفرم‌ها عرضه می‌شوند.)، به نظر می‌رسد که ‌‌‌PS5 چیزی کم و کسر نداشته باشد و همه را هیجان‌زده کرده است.

سونی از این بابت بسیار مطمئن است و آن‌ها معتقدند بازی‌هایی که برای دوره‌ی عرضه‌ی PS5 آماده کرده‌اند، در تاریخ پلی‌استیشن بی سابقه است و از این نظر شاهد بهترین بازی‌ها در دوره‌ی عرضه و فرای آن خواهیم بود.

ps5 showcase

در مصاحبه با GamesIndustry آقای اریک لمپل رئیس بخش بازاریابی جهانی نیز همین موضوع را تأکید کرد و گفت: "وقتی بحث محتوا پیش بیاید و شما نگاهی به بازی‌هایی که استودیوهای جهانی آماده کرده‌اند بیاندازید و آن‌ها را با بازی‌های تردپارتی که در نظر گرفته‌ایم جمع ببندید، متوجه خواهید شد که PS5 بهترین لاین‌آپ بازی‌ها را در تاریخ پلی‌استیشن خواهد داشت. وقتی شما همه‌ی قابلیت‌های PS5 را هم کنار بگذارید، که آن را واقعاً یک کنسول نسل بعدی می‌کند، موضوع مهم بعدی بازی‌ها و محتوا خواهد بود، که بتوان از آن قابلیت‌های نسل بعدی PS5 استفاده برد. من دوباره تأکید می‌کنم که بازی‌های دوره‌ی عرضه‌ی (لانچ) PS5 و حتی فرای آن، فوق‌العاده خواهند بود.''

لمپل این را نیز خاطرنشان کرد که با وجود این‌که تعدادی از بازی‌هایمان را رونمایی کرده‌ایم، اما هنوز تعداد بیشتری بازی هستند که رونمایی نکرده‌ایم. این حرف را مدیر ارشد پلی‌استیشن آقای جیم رایان نیز به نوعی تأیید کرده است.

JIM RYAN

جیم رایان اشاره کرده بود: "ما تعدادی از بازی‌هایمان را رونمایی کردیم، و طبیعتاً تعداد دیگری نیز در راه هستند، اما شیوه‌ای که توسعه‌دهندگان با سخت‌افزار جدیدمان تعامل می‌کنند و تجربه‌های جدیدی از IPهای شناخته شده و ناشناخته (معرفی نشده) را خلق می‌کنند، فوق‌العاده شگفت‌انگیز می‌باشد. "

با این‌که بازی‌های زیادی برای PS5 معرفی شده‌اند، اما تعداد اندکی از آن‌ها برای عرضه‌ی هم‌زمان با PS5 تأیید شده‌اند. از این بین ما بازی‌های Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و Demon’s Souls را داریم که احتمالاً هم‌زمان با PS5 در دسترس قرار خواهند گرفت، همچنين بازی Hitman 3 نیز برای عرضه در ماه ژانويه میلادی تأیید شده است و به صورت کامل از واقعیت مجازی بر روی PS5 و PS4 پشتیبانی خواهد کرد. بازی DeathLoop نیز قرار بود در تعطیلات سال نو میلادی عرضه شود که تا سه ماهه‌ی دوم سال 2021 تأخیر خورد، یعنی همان بازه‌ای که شاهد عرضه‌ی Resident Evil Village خواهیم بود.

باید منتظر مراسم جدید سونی بود تا از دیگر بازی‌ها و تاریخ عرضه‌ی دقیق آن‌ها مطلع شویم.

شایان ذکر است که لمپل در همان مصاحبه درباره چالش‌های عرضه‌ی PS5 در شرایط همه‌گیری جهانی ویروس نیز صحبت‌هایی ارائه داد. که اگر نیاز بود در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

خب دوستان نظرتان چیست؟ به نظر شما کدام بازی‌ها هنوز معرفی نشده‌اند و سونی قرار است در مراسم آینده از کدامین بازی بزرگ رونمایی کند؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.