Menu

توضیحات سازندگان بازی Control درباره عدم ارائه ارتقاء گرافیکی رايگان برای PS5 و XBOX SERIES X

به گزارش پردیس‌گیم، بازی Control از جمله عناوین برتر سال گذشته بود. این بازی ساخته‌ی استودیوی با سابقه و خوشنام Remedy Entertainment می‌باشد. ما می‌دانیم که دومین و آخرین بسته‌ی گسترش‌دهنده بازی در راه است و این‌که قرار است بازی مذکور با تمام محتویاتش تحت عنوان Ultimate Edition برای نسل بعدی کنسول‌ها عرضه شود. این موضوع باعث ناراحتی و نارضایتی دارندگان بازی شد. چرا که اعلام شده بود شما تنها زمانی به ارتقاء گرافیکی رایگان برای PS5 و XBOX SERIES X دسترسی خواهید داشت که نسخه‌ی Ultimate Edition بازی را خریداری کنید. این یعنی این‌که حتی اگر شما نسخه پایه بازی Control به همراه بسته‌های الحاقی و season pass، و نسخه Digital Deluxe را داشته باشید، شما باز هم باید نسخه آلتیمت را خریداری کنید، حتی با وجود یکسان بودن محتویات. حال ناشر بازی، 505 Games در این خصوص توضیحاتی را ارائه داده است.

به طور خلاصه آن‌ها گفته‌اند که دلیل این کار این بوده است که نیاز به انجام کارهای بیشتر بوده و بازی قرار است از تمام قابلیت‌های نسل جدید یعنی PS5 و XBOX SERIES X استفاده کند. البته خاطرنشان کرده‌اند که این به معنای ارائه‌ی محتویات جدید و انحصاری‌ برای کنسول‌های جدید نیست، چرا که این نسخه‌ی آلتیمت برای همه‌ی دستگاه‌ها عرضه خواهد شد. در ادامه این خبر را دادند که نسخه‌ی پایه‌ی بازی نیز از طریق قابلیت پشتیبانی از نسل قبل، بر روی کنسول‌های جدید قابل بازی خواهد بود.

قضاوت این که این توضیحات چقدر قانع‌کننده‌ بوده است با شما!

control

بازی Control هم‌اکنون بر روی PC, PS4 و Xbox One در دسترس است. آخرین بسته‌ی الحاقی بازی تحت عنوان AWE در تاریخ پنجشنبه 6 شهریور ماه در دسترس پلتفرم‌های نامبرده قرار خواهد گرفت. در همان روز شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی Ultimate Edition بر روی PC نیز خواهیم بود و دو هفته بعد از آن، در دسترس کاربران PS4 و Xbox One قرار خواهد گرفت. نسخه‌ی PS5 و XBOX SERIES X نیز در آینده و پس از عرضه‌ی کنسول‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از این حرکت رمِدی، یعنی عدم ارائه ارتقاء گرافیکی رايگان برای نسل بعد ناراضی هستید یا آن را منطقی می‌بینید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.