Menu

راهنمای کامل چالش‌های جدید فورتنایت کمپ “Cod” و چالش فلز “Hydro 16” به همراه تصاویر

راهنمای کامل چالش‌های جدید فورتنایت کمپ Cod و چالش فلز در منطقه Hydro 16

"به قلم هادی خلف چعباوی"

در این مطلب از پردیس‌گیم قرار است با چگونگی حل چالش Stoke campfire آشنا شویم با ما همراه باشید.در چالش‌های فصل سوم هفته نهم چندین چالش جدید به بازی افزوده شده است و این فرصتی مناسب و کمک بزرگی برای دریافت XP است. با توجه به احتمال زیاد شروع فصل جدید، این چالش‌ها می‌تواند یکی از آخرین شانس‌های شما برای دریافت XP باشد. این هفته علاوه بر یکسری چالش‌های معمول، وظیفه دارید در سه campfire آتش را در محل کمپ Cod روشن کنید. اگر مطمئن نیستید که به کجا نگاه کنید و نمی‌خواهید وقت خود را تلف کنید راهنمایی کاملی برای شما تدارک دیده‌ایم. دو چالش جدید از شما می‌خواهند که به مکان‌های بی نام و نشان بر روی نقشه بروید که در یافتن آن‌ها به کمک نیاز دارید. یکی از این دو شما را برای روشن کردن آتش در کمپ Cod سوق می‌دهد. برای یافتن محل دقیق این کمپ و راهنمایی بیشتر شما می‌توانید از نقشه سفارشی ما در ادامه استفاده کنید. این چالش جدیداً به بازی فورتنایت اضافه شده است که میتوانید آن را در قسمت challenge مشاهده کنید.

محل دقیق کمپ Cod کجای نقشه فورتنایت است؟

کمپ Cod در بخش جنوبی نقشه دقیقا روی مقایس G8 قرار دارد. این جزیره جدا از بقیه نقشه است. ساختمان‌های مختلف، یک پل فلزی و اشیاء شبیه اردوگاه را می‌بینید که به محض ورود، گسترش می‌یابند. محل دقیق نقشه را در زیر مشاهده کنید:

Fortnite 01

شما برای تکمیل این چالش نیاز دارید که در سه campfire آتش را روشن کنید. در این جزیره بیش از سه campfire وجود دارد، اما نیازی به یافتن همه آن‌ها نیست. همچنین چوب زیادی برای برداشت وجود دارد. اولین campfire را می‌توانید در منطقه مرکزی جزیره پیدا کنید.

Fortnite 02

دومین campfire در نزدیکی گوشه بالای فلزی در امتداد دیوار ساختمان در آنجا قرار دارد.

Fortnite 03

سومین و آخرین campfire مورد نیاز برای این چالش را می‌توان در طرف دیگر آن ساختمان در امتداد اسکله‌ها در گوشه بالا سمت راست جزیره پیدا کنید.

Fortnite 04

برای تکمیل این چالش چه چیزی دریافت می‌کنم؟

در این هفته برای تکمیل این چالش 35،000 امتیاز تجربه (XP) برای روشن کردن آتش در کمپ COD را دریافت خواهید کرد.

Fortnite 05

—————————————————————————————

فورتنایت: راهنمای چگونگی جمع‌آوری فلز در Hydro 16

راهنمای کامل چالش Hydro 16 (هیدرو 16)، هیدرو 16 یک مکان مشخص روی نقشه نیست، بنابراین یافتن آن ممکن است دشوار باشد. این راهنما به شما کمک می‌کند تا آن را ردیابی کرده و چالش را در کمترین زمان ممکن تکمیل کنید. همانطور که در نقشه زیر مشاهده می‌کنید، محل دقیق آن تقریباً به طور مساوی بین چند منطقه دیگر به نام‌های مشخصی که مشاهده می‌کنید قرار گرفته است.

هیدرو 16 کجاست؟

هیدرو 16 سد واقع در مقایس D7 نقشه جنوب شرقی از Weeping Woods است. این مکان دارای چندین مولد فلزی‌، ساختمان‌های آجری و اتومبیل‌های مختلف در اطراف آن است. تصویر نقشه برای بررسی دقیق‌تر شما قرار داده شده است:

Fortnite 06

در حالی که در آن منطقه هستید باید 200 فلز جمع کنید. این مسئله نباید کار سختی باشد زیرا منابع زیادی از فلز از جمله ژنراتورها‌، کنسول‌های کنترل داخل ساختمان‌ها و اشیاء دیگر وجود دارد.

Fortnite 07

برای تکمیل این چالش چه چیزی دریافت می‌کنم؟

در این هفته برای تکمیل این چالش 35،000 امتیاز تجربه (XP) برای جمع کردن 200 فلز در هیدرو 16 را دریافت خواهید کرد.

در پایان از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم، امیدواریم با این آموزش توانسته باشیم به شما درحل این چالش‌ها کمک کرده باشیم.