Menu

احتمال دارد Batgirl یکی از شخصیت های قابل بازی در عنوان جدید Batman باشد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، استودیوی WB Games Montreal دست از ارائه‌ی اطلاعات عجیب و مرموز از جدیدترین ساخته‌ی خود برنمی‌دارد. عنوانی که با وجود عدم معرفی رسمی، همه می‌دانند که نسخه‌ی جدیدی از سری‌بازی Batman با نام Gotham Knights است. هرچند که این بازی سرانجام قرار است در تاریخ 22 آگوست به طور رسمی معرفی شود، اما اخیراً وب سایت r3dakt3d.com تیزری برای بازی منتشر کرده است، موردی که در هفته‌ی اخیر تازگی ندارد و تقریبا هر روز اتفاق می‌افتد.

پس از کشف کردن نقشه‌ی بازی با کنار هم گذاشتن عکس‌های فاش شده در روزهای گذشته، حال کاربران نکات جدیدی از بازی کشف کردند. به تازگی در Reddit، یک کاربر تمام کدهایی را که در روزهای گذشته و برای ارائه‌ی تیزرهای جدید قرار گرفته بود یافت و به ترتیب روز آن‌ها را کنار یکدیگر قرار داد. این کدها 761 ، 941 ، 364 و 995 هستند. و البته آن‌ها باید به معنای چیزی باشند که کاربران متوجه آن شدند.

آن‌ها متوجه شدند که اگر این کدها را کنار یکدیگر قرار دهید یک کد 12 رقمی خواهید داشت و اگر نتیجه را در اینترنت جستجو کنید در نهایت به EAN یک کمیک ویژه خواهید رسید. این EAN بیانگر شماره‌ی 359 کمیک Detective Comics است که برای اولین بار در طول تاریخ شخصیت Batgirl را به این سری معرفی کرد. با توجه به اینکه WB Games Montreal توسعه دهنده‌ی DLC عنوان Arkham Knight با محوریت شخصیت Batgirl بوده است راز کشف شده می‌تواند درست باشد، البته این قضیه زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم در گذشته نیز بارها بیان شده که بازی جدید Batman شخصیت Batgirl و سایر اعضای Batfamily را به عنوان شخصیت‌های قابل بازی معرفی خواهد کرد.

علاوه بر این، کاور شماره‌ی 359 کمیک Detective Comics بسیار به کاور شماره‌ی 43 کمیک Batman: Gotham Knights شباهت دارد که همان عنوانی است که برای بازی جدید Batman از آن یاد می‌شود و به نظر می‌رسد درست هم باشد.

در همین حال، شایعات مطرح شده‌ی اخیر نیز بیان می‌کنند که این بازی دارای مکانیزمی شبیه به Nemesis System در بازی‌های Shadow of Mordor و Shadow of War و همچنین دارای جناح‌های مختلف خواهد بود.

امیدواریم با نزدیک شدن به رویداد پیشروی دنیای DC، این سبک ارائه‌ی اطلاعات مرموز نیز متوقف شده و شاهد معرفی رسمی از بازی باشیم. رویداد DC FanDome در تاریخ 1 شهریور آغاز خواهد شد.