Menu

عنوان Project CARS 3 فاقد قابلیت Ray-Tracing در نسخه‌ی PC خواهد بود، هیچ برنامه‌ای برای Cross-Play وجود ندارد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، توسعه دهندگان بازی Project CARS 3 موارد جاه‌طلبانه‌ای را برای جدیدترین عنوان سبک مسابقه‌ای خود بر روی رایانه‌های شخصی وعده داده‌اند، به طور مثال می‌توان به پشتیبانی از کیفیت تصویر 12K گرفته تا بهترین کیفیت در تجربه‌ی بازی بر روی VR اشاره کرد، اما مواردی نیز وجود دارد که این بازی از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

به عنوان مثال، هیچ پشتیبانی از قابلیت Ray-Tracing در بازی وجود ندارد. جوزف بارون، مدیر بازاریابی در Slightly Mad Studios، در مصاحبه‌ای با Wccftech بیان کرد که اگرچه این توسعه دهنده از پتانسیل موجود در VR هیجان زده است، با توجه به اینکه Project CARS 3 برای کنسول‌های نسل فعلی منتشر خواهد شد و با توجه به اینکه توسعه‌دهندگان آن میخواستند تا بهترین کیفیت بصری و فنی ممکن را در بازی به ارمغان بیاورند، قابلیت Ray-Tracing در بازی موجود نیست.

وی گفت: "بطور کلی، قابلیت Ray-Tracing یک پیشرفت عالی و جدید برای بازی‌ها است. این قابلیت باعث نزدیک‌تر شدن رنگ‌ها و نور‌ها به واقعیت می‌شود که هیجان انگیز است. برای Project CARS 3، ما هنوز هم کنسول‌های نسل فعلی و رایانه‌های شخصی را هدف قرار می‌دهیم، بنابراین Ray-Tracing چیزی نبود که برای این عنوان خاص در لیست ما باشد. ما 60FPS را روی همه پلتفرم‌ها هدف قرار می‌دهیم زیرا نرخ فریم در مسابقات شبیه سازی بسیار مهم است تا به شما در به حداکثر رساندن عملکرد رانندگی کمک کند، و البته کنسولهای PlayStation 4 و Xbox فعلی برای Ray-Tracing آماده نیستند."

در همین حال، بارون همچنین تأیید کرد که بازی Project CARS 3 از قابلیت Cross-Play پشتیبانی نخواهد کرد. موردی که شاید عوامل استودیو Slightly Mad Studios در خصوص عناوینی بعدی این استودیو آن را در نظر بگیرند.

او گفت:"Cross-Play بین پلتفرم‌های مختلف مطمئناً موضوعی است که ما برای عناوین آینده در نظر خواهیم گرفت، اما ما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای در Project CARS 3 نداریم."

Project CARS 3 در تاریخ 28 آگوست برای PS4 ، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.