Menu

تماشا کنید: تاریخ عرضه نسخه دسترسی زودهنگام بازی Baldur’s Gate 3 به علاوه اطلاعات تکمیلی و سیستم مورد نیاز بازی

به گزارش پردیس‌گیم، در جدیدترین اطلاعات ارائه شده از جانب Larian Studios، تاریخ عرضه بازی به صورت دسترسی زودهنگام اعلام شد. بازی Baldur’s Gate 3 قرار است از طريق استیم در تاریخ چهارشنبه 9 مهرماه برای PC در دسترس قرار گیرد و در همین تاریخ کاربران Google Stadia نیز، می‌توانند از بازی لذت ببرند. مدیر ارشد استودیو لاریان گفت که نسبت به این تاریخ عرضه احساس خوبی داریم. (بنابراین احتمال تأخیر خوردن بازی بسیار اندک است.)

اما بازیکنان نمی‌توانند از شخصیت‌های کلاسیک و اصلی استفاده کنند. چرا که سازندگان یک بخش طراحی شخصیت پر و پیمون برای بازی قرار داده‌اند که انتخاب‌های زیادی را به بازیکنان می‌دهد و دست آن‌ها را کاملاً باز گذاشته است. همچنين در طول بازی شما 5 همراه را نیز می‌توانید به استخدام خودتان در آورید، 5 همراهی که هر کدام منحصر به فرد هستند و خلقیات خاص خودشان را دارند، طوری که رفتار و تعاملشان به نسبت افرادی که عضو گروه شما هستند تغییر می‌کند. در حال حاضر سازندگان از تعداد دقیق نژادها و زیر نژادهای (نژادهای فرعی و ترکیبی) و همچنين دسته‌های موجود در بازی بی اطلاع هستند. اما وجود دسته یا کلاس یاغی و مبارز تا الآن تأیید شده‌اند. وجود مکان‌هایی همچون Avernus که درگیر جنگ خون است و Faerun و البته Underdark، نیز تأیید شده است.

baldurs gate 3

نسخه دسترسی زودهنگام بازی دارای بیش از 20 ساعت محتوا می‌باشد و به شما امکان رسیدن به سطح 4 را می‌دهد. بخش چندنفره‌ نیز در دسترس است و به شما امکان بازی با حداکثر 4 بازیکن دیگر را می‌دهد، هم بصورت آنلاين و هم به صورت تحت شبکه یا LAN. اما فعلاً خبری از split-screen نیست. بازی Baldur’s Gate 3 قرار است برای مدتی در حالت دسترسی زودهنگام باقی بماند، بنابراین با نزدیک شدن به تاریخ عرضه منتظر اخبار و اطلاعات تکمیلی بیشتر باشید.

در پائین از تریلر جدید بازی لذت ببرید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

در آخر نگاهی خواهیم داشت به سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی، فقط این نکته را در نظر بگیرید که حداقل سیستم برای اجرای بازی ممکن است در آینده و انجام اصلاحات و بهینه‌سازی‌ها تغییر کند و بهتر بشود. این نکته برای سیستم پیشنهادی نیز صدق می‌کند. چرا که Larian Studios ثابت کرده که بهینه‌سازی‌های خوبی انجام می‌دهد.

baldurs gate 3

Minimum:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel i5-4690 / AMD FX 4350

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 780 / AMD Radeon R9 280X

DirectX: Version 11

Storage: 70 GB available space

Recommended:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel i7 4770k / AMD Ryzen 5 1500X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1060 6GB / AMD RX580

DirectX: Version 11

Storage: 70 GB available space

فراموش نکنید که بازی Baldur’s Gate 3 در تاریخ چهارشنبه 9 مهرماه در دسترس کاربران PC و Google Stadia قرار خواهد گرفت.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران دروازه‌های بالدور، این مجموعه قدیمی و خاطره‌انگیز هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.