Menu

تماشا کنید: بازی Pathfinder: Kingmaker – Definitive Edition از امروز برای PS4 و Xbox One در دسترس قرار گرفت

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، پس از انتشار نسخه‌ی اولیه‌ی بازی Pathfinder: Kingmaker در سال 2018 به دست استودیوی Owlcat Games برای رایانه‌های شخصی و رفع بسیاری از اشکالات موجود در بازی با گذر زمان، حال نتیجه نهایی تحت عنوان Pathfinder: Kingmaker – Definitive Edition بالاخره امروز برای کنسول‌های نسل هشتمی نیز منتشر شده است. به عنوان نسخه Definitive Edition، نسخه‌ جدید تمام DLC های قبلی منتشر شده برای بازی مانند Lot Varnhold's ، Beneath the Stolen Lands و The Wildcards را شامل می‌شود تا تجربه‌ای کامل و بی‌نقص از این بازی را به طرفداران ان سبک ارائه دهد.

علی‌رغم تمام تغییرات موجود در نسخه‌ی Definitive Edition که شامل رفع اشکالات بازی و بهبودهایی نسبت به نسخه‌ی Enhanced Edition است، حالت Turn-Based جدیدی نیز در این نسخه برای بازی موجود است. حالت Turn-based هیچگونه حمله‌ای را در اختیار شما قرار نمی‌دهد، بنابراین می‌توانید یک حرکت خاص را با یک شخصیت انتخاب کنید، آن را اجرا کنید و سپس به سراغ شخصیت بعدی بروید. جابجایی به جلو و عقب بین و همچنین مبارزات Real-Time بازی در این حالت می‌تواند با فشار یک دکمه انجام شود.

شاید نکته‌ی جالب‌تر این باشد که مبارزات مبتنی بر نوبت به‌زودی و از طریق یک به روزرسانی رایگان به نسخه PC نیز اضافه می‌شود. اما اکنون برای بازیکنان کنسولی، Pathfinder: Kingmaker – Definitive Edition برای Xbox One و PS4 در دسترس خواهد بود.

اکنون شما را به تماشای تریلر منتشر شده از بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه