Menu

شایعه: اطلاعات جدیدی از Resident Evil 8 Village لو رفت؛ دموی بازی روی PS4 Pro بدون هیچ مشکلی اجرا شده است

Capcom اجازه آزمایش بازی Resident Evil 8 را در داخل استودیو داده و به همین ترتیب گزارشاتی درباره شخصیت‌ها، دشمنان و مناطق بازی توسط کسانی که آن را تجربه کردند ارائه شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، این اطلاعات در Biohazard Cast پست شده‌اند و مربوط به دمویی هستند که پیش از عرضه بازی Resident Evil 3 Remake مراحل آزمایش را پشت سر گذاشت. این دمو در داخل یک غار جریان داشت و آزمایش کنندگان یک شخصیت مونث را کنترل می‌کردند:

"با توجه به گفته‌های منبع ما، این آزمایش در داخل یک غار بسیار تاریک شروع شد که مشابه غارهای بخش‌های انتهایی Resident Evil 7 بودند و آن‌ها شخصیتی مونث که یک فانوس نفتی در دست داشت را کنترل می‌کردند. ما حدس می‌زنیم این همان شخصیت مونثی است که در انتهای تریلر Resident Evil 8 دیده شد چون او هم چنین فانوسی در دست داشت.

در این بخش، شخصیت ما هیچ سلاحی نداشت و هدف هم فرار از غار بود. منابع ما همچنین گفتند که او انگار بسیار پریشان‌حال بود و به دنبال چیزی می‌گشت. آن‌ها شدیدا روی تاریکی غار تاکید کردند و گفتند از یکی نمایندگان برای روشن‌تر کردن صفحه کمک گرفتند."

دشمنان در این غار به شکل موجوداتی با دو پا و شاخ‌دار بودند و جادوگرانی هم در آن حضور داشتند که جزئیات مربوط به آن‌ها قبلا لو رفته بود:

"این دشمنان جدید شمشیر داشتند و همچنین می‌توانستند بازیکن را به دام بیندازند و او را گاز بگیرند. منبع ما ظاهر این‌ها را با Krampus، موجود خبیثی که در Christmas کودکان را مجازات می‌کند، مقایسه کردند.

منبع ما گفت با مخفی شدن در این غارها به فایلی رسیدند که نام این موجودات در آن Strigoi نوشته شده بود. Strigoi در افسانه‌های رومانی حضور دارد. یک جادوگر دیگر به‌نام Scarlett هم در این غارها بود که می‌توانست Strigoiها را کنترل کند."

جالب است بدانید که این دمو روی PlayStation 4 Pro اجرا شده بود. منبع آن‌ها گفت که این بازی روی کنسول نسل هشتمی سونی به‌خوبی و بدون هیچ افت عملکردی اجرا می‌شد:

"آن‌ها در ادامه گفتند Resident Evil Village خیلی روان روی PlayStation 4 Proای که روی آن آزمایش می‌کردند اجرا شده بود و هیچ افت فریم قابل توجه‌ای وجود نداشت و حرکات هم بسیار روان بودند."

بازی Resident Evil 8: Village سال آینده منتشر خواهد شد.