Menu

بازی Deathloop تا نیمه دوم سال 2021 تاخیر خورد

به‌نظر می‌رسد هردو کنسول نسل بعدی بازی‌های بزرگ زمان عرضه خود را از دست داده‌اند. Halo: Infinite قرار بود بزرگ‌ترین بازی زمان عرضه Xbox Series X باشد اما تا سال 2021 تاخیر خورد و حالا هم اعلام شد تاریخ انتشار Deathloop به تعویق افتاده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، استودیوی Arkane در توئیتر اعلام کرد بازی Deathloop که قرار بود تعطیلات سال 2020 منتشر شود، حالا تا نیمه دوم سال 2021 تاخیر خورده است. استودیوی Arkane در بیانیه خود گفت کار کردن از خانه برای ارائه عنوانی که تصورش را می‌کنند به‌همراه بهبود و سطح کیفیتی که هم در شان استودیوی آن‌ها و تجربه نسل بعدی باشد سخت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کردند. آن‌ها گفتند این زمان اضافه برای توسعه بازی باعث می‌شود آن‌ها به همان اندازه که طرفداران انتظار دارند به دنیا و شخصیت‌های Deathloop زندگی ببخشند.

آن‌ها فقط گفتند که بازی در نیمه دوم سال 2021 منتشر می‌شود اما گفتند به‌زودی در آپدیت بعدی اطلاعات بیشتری از Deathloop به اشتراک خواهند گذاشت.

بازی Deathloop برای کامپیوتر و PS5 منتشر می‌شود. این بازی با نرخ 60 فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K روی PS5 اجرا خواهد شد و از تکنولوژی هپتیک فیدبک و تریگرهای تطبیقی استفاده می‌کند.