Menu

حالت‌های بازی Hitman 3 مشخص شدند، منتظر حالت Ghost Mode نباشید

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، جدیدترین نسخه‌ی سری‌بازی محبوب Hitman که به دست استودیوی IO Interactive در حال توسعه است، سال دیگر منتشر خواهد شد و پس از گزارشاتی مبنی بر مکان‌های حاضر در بازی، حال در خصوص حالت‌های بازی نیز اطلاعاتی منتشر شده است. در کنار یک بخش داستانی جذاب که در مورد "مهمترین قراردادها"ی کاری شخصیت اصلی سری یعنی مامور 47 است، بخش Elusive Targets نیز باز می‌گردد. نکته جالب توجه اما، تغییراتی است که در گیم‌پلی ماموریت‌های بخش Elusive Target ایجاد خواهد شد.البته که این موارد هنوز مشخص نشده‌اند و "به‌زودی" آشکار می‌شوند.

Escalations در این بازی نیز وجود دارد و روند آن نیز تقریباً مشابه عناوین قبلی سری است. پیچیدگی بازی در این است که "عناصر جدید" با قراردادهای پیشرفته‌تر مامور 47 مانند دوربین‌های امنیتی بیشتر، محدودیت در مبدل‌ها و غیره معرفی می‌شوند. بخش Contracts Mode، مانند بازی‌های قبلی، امکان ایجاد مأموریت‌های مختلف و متنوع و به اشتراک گذاری آن‌ها را با دیگران فراهم می‌کند تا ببیند آیا بازیکنان دیگر می‌توانند آن‌ها را به اتمام برسانند یا خیر. همچنین می‌توانید انتظار Featured Contracts را نیز داشته باشید، جایی که IO Interactive بهترین ماموریت‌های ایجاد شده توسط کاربران را انتخاب می‌کند.

حالت Sniper Assassin نیز در این بازی موجود است که یک‌بار دیگر بر روی کشتن دشمنان با تفنگ اسنایپر تمرکز دارد. این حالت یک‌نفره را می‌توان در نقشه‌های موجود بازی کرد. این حالت محبوب با استقبال بازیکنان در نسخه‌ی دوم روبه‌رو شده بود و تصمیم مناسب بازگرداندن آن به نسخه‌ی سوم سری است.

حالت دیگری که به‌زودی سرورهای آن در بازی Hitman 2 خاموش می‌شود، Ghost Mode است. سرورهای این حالت در تاریخ 31 آگوست قطع خواهد شد و این بخش برای نسخه‌ی سوم نیز باز نخواهد گشت. با توجه به این تصمیم، IO Interactive بیان کرد: "ما طی دو سال گذشته از حالت Ghost Mode مطالب بسیار زیادی آموخته‌ایم و همه آن یادگیری‌ها را در حالت چندنفره‌ی بازی Hitman 3 به کار خواهیم گرفت." خبر خوب این است که The Phantom Suit، که فقط از حالت Ghost Mode قابل باز کردن است، در Hitman 3 نیز موجود است.

با توجه به نزدیک شدن به زمان انتشار بازی، به مرور و با گذشت زمان اطلاعات بیشتری از این عنوان محبوب منتشر خواهد شد. Hitman 3 در حال حاضر قرار است در ژانویه سال 2021 برای Xbox Series X ، Xbox One ، PS4 ، PS5 ، PC و Google Stadia منتشر شود اما خب با توجه به شرایط موجود و مانند بسیاری بازی‌های دیگر باید امکان تاخیر خوردن آن را نیز در نظر داشته باشید.