Menu

Take-Two Interactive دامنه GTA Vice City Online را ثبت کرده است

Take-Two Interactive، شرکت مادر Rockstar Games، ظاهرا مالک دامنه‌ای مربوط به GTA با نام GTA Vice City Online است که باعث شده آتش شایعات نسخه بعدی Grand Theft Auto دوباره شعله‌ور شود.

نزدیک به 7 سال از عرضه بازی Grand Theft Auto V برای PS3 و Xbox 360 می‌گذرد و هنوز خبری از نسخه جدید این سری نشده است. طبق برخی گزارشات، GTA VI در مراحل اولیه توسعه به‌سر می‌برد و احتمالا به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود. البته این گزارشات منطقی به‌نظر می‌رسند، چون Rockstar Games قرار است Grand Theft Auto V را سال آینده برای PS5 و Xbox Series X منتشر کند و این بدان معناست که تا سال 2022 هیچ خبری از نسخه جدید نمی‌دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، به‌تازگی یکی از کاربران Reddit چیز جالبی پیدا کرده که مربوط به سری Grand Theft Auto است. به‌نظرم ی‌رسد Take-Two Interactive صاحب دامنه‌ای به‌نام GTAVICECITYONLINE.com است. اگر به یا داشته باشید، بازی Grand Theft Auto: Vice City بخش چندنفره و آنلاین نداشت.

برخی می‌گویند این اتفاق عادی است و بسیاری از شرکت‌ها برای حفظ مالکیت حق یک آی‌پی چنین دامنه‌هایی ثبت می‌کنند، ولی برخی دیگر معتقدند ثبت این دامنه بدان معناست که بازی بعدی Grand Theft Auto در شهر Vice روایت می‌شود و نام آن هم Vice City خواهد بود تا عدد یونانی "VI" را هم در خود به نمایش بگذارد.

در کل هنوز چیزی قطعی نیست، ولی مطمئنا بعد از گذشت 18 سال از عرضه GTA: Vice City، بازگشت به شهر Vice هیجان‌انگیز خواهد بود.

Los Santos احتمالا دیگر برای طرفداران جذابیتی نخواهد داشت، چون در GTA San Andreas و GTA V مدت زیادی را به گشتن در آن اختصاص دادند و احتمالا بازی بعدی GTA در یک شهر کاملا جدید روایت می‌شود.