Menu

چه خبر از Silent Hill؟ عنوانی که مدت‌هاست زمزمه‌ی معرفی آن برای PS5 به گوش می‌رسد

به گزارش پردیس‌گیم، تا همین چند ماه پیش به سبب گزارش‌ها و شایعات فراوان، معرفی بازی Silent Hill در مراسم PS5 یک امر اجتناب‌ناپذیر و حتمی به نظر می‌رسید. جدای از این‌که بازی انحصاری سونی باشد یا خیر، شایعات معتبری در آستانه‌ی مراسم PS5 به گوش می‌رسید که خبر از معرفی این بازی مورد انتظار می‌دادند.

گزارش‌ها حاکی از آن بود که بازی مذکور نزدیک به هجده ماه در دست ساخت بوده است، از طرفی قرارداد‌های تجاری کونامی (Konami) شرکت سازنده این مجموعه بازی پرطرفدار با دیگر عناوین همچون Dead by Daylight که موجب اضافه شدن شخصیت‌های محبوب مجموعه همچون "کله هرمی" (Pyramid Head) به بازی Dead by Daylight می‌شد، نیز هیزم این شایعات را بیشتر می‌کرد. به همه‌ی این‌ها صحبت‌های یک فرد مطلع را نیز اضافه کنید که قویاً می‌گفت سایلنت هیل جدید در مراسم سونی معرفی می‌شود. اما در کمال تعجب این اتفاق نیفتاد.

ps5 showcase

خب، الآن جدیدترین وضعیت چیست؟ آیا واقعاً یک سایلنت هیل جدید در راه PS5 است یا همه‌ی این‌ها یک مشت حرف پوچ بود؟ پاسخ قطعی برای این پرسش‌ها وجود ندارد. چرا که اکثر آن‌هایی که این شایعه را قوت می‌بخشیدند، چند ماهی است که در این باره سکوت اختیار کرده‌اند. از جمله وبسایت Rely on Horror و شخص داسک گولم. البته که یک شخص مطلع چند روز پیش اعلام کرد که سایلنت هیل جدید به طور قطع در دست ساخت است و روند ساخت آن از سال 2019 میلادی کلید خورده است. البته که دروغ پراکنی این افراد موجب خدشه‌دار شدن اعتبار آن‌ها نمی‌شود، می‌شود؟ شما قضاوت کنید.

silent hill ps5

چیزی که این شایعات پیرامون سایلنت هیل را جالب کرده است این حقیقت است که هیچکدام از افراد سرشناس و آگاه هنر-صنعت بازی‌های ویدئویی درباره آن اظهارنظر نکرده‌اند. افراد شناخته‌شده‌ای چون جیسون شرایر و دنیل احمد که معمولاً بلافاصله شایعات بی پایه و اساس را رد و تکذیب می‌کنند، هیچ اظهارنظری در این باره نکرده‌اند. اینجاست که می‌توان امیدوار بود.

این حرف‌ها به چه معناست؟ قضاوت خیلی سخت است، چرا که افرادی که این شایعات را آغاز کردند، دگربار شروع به زمزمه کردن کرده‌اند که معرفی رسمی بازی در ماه‌های آینده اتفاق خواهد افتاد. چند وقت پيش هم یک حساب توئیتری به نام Silent Hill Official پدیدار شد که جرقه‌ی این شایعات را فروزان‌تر کرد، البته کونامی با شوخی به این قضیه واکنش نشان داد. همه‌ی این‌ها به کنار، سونی حداقل یک مراسم دیگر تا قبل از عرضه‌ی PS5 در پیش دارد، چرا که هنوز از قیمت و تاریخ عرضه دقیق کنسول بی اطلاع هستیم.

silent hills

پس با این حساب می‌توان نتیجه گرفت که این بازی یعنی سایلنت هیل، یک بخت دیگر تا تحقق یافتن فاصله دارد. اما اگر باز هم یک مراسم سونی را گذراندیم و خبری از معرفی Silent Hill جدید نشد، متأسفانه باید این شایعات را مرده تصور کنیم.

خب دوستان نظر شما چيست؟ بالأخره شاهد رونمايی از این بازی پرطرفدار خواهیم بود؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.