Menu

تماشا کنید: Ghost of Tsushima Legends معرفی شد [آپدیت: پرداخت درون برنامه‌ای در بازی وجود ندارد]

آپدیت:

استودیوی Sucker Punch در بیانیه‌ای به IGN گفت Ghost of Tsushima فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای است:

"هیچ‌گونه پرداخت درون برنامه‌ای در Ghost of Tsushima: Legends وجود ندارد و برنامه‌ای هم برای آن نداریم. همه محتویات با بازی کردن آزاد می‌شوند."

بازی Ghost of Tsushima یک ماه پیش منتشر شد و توانست به موفقیت بزرگی دست یابد. استودیوی Sucker Punch اعلام کرد اواخر امسال محتویات زیادی به بازی اضافه می‌شود و یکی از آن‌ها حالتی است که پیش از این انتظار آن را نداشته‌اید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، حالت Legends اواخر امسال به بازی Ghost of Tsushima اضافه می‌شود که یک حالت Co-Op است و در آن می‌توانید با دوستان خود به مبارزه با دشمنانی براساس افسانه‌ها بروید. Legends کاملا رایگان خواهد بود و 4 نفر را در یک تیم قرار می‌دهد که هر یک از آن‌ها اجازه انتخاب یک کلاس را از بین سامورایی، شکارچی، رونین و اساسین دارند. هر یک از این کلاس‌ها توانایی‌های منحصر به‌فرد خود را خواهد داشت که آن را نسبت به دیگری متمایز می‌سازد.

Legends همچنین ماموریت‌های اختصاصی Co-Op دارد که در آن‌ها باید مقابل انواع مختلفی از دشمنان مبارزه کنید. Sucker Punch گفته Legends برخلاف بخش داستانی اصلی Ghost of Tsushima، روی افسانه‌هایی از فرهنگ ژاپن متمرکز است. این یعنی موجوداتی با توانایی‌های ماوراءلطبیعی، مثل Oni، نمونه‌هایی از دشمنانی هستند که باید با آن‌ها مبارزه کنید.

همچنین یک حالت Horde مانند هم با Legends همراه خواهد بود. این حالت شبیه به بخش Survival در سایر بازی‌هاست که باید با تعدادی از دشمنان مبارزه کنید و هر بار تعداد آن‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود. Sucker Punch افزود کسانی که ماموریت‌های داستانی و Horde بازی Legends را تکمیل کنند امکان تجربه Raid هم به‌دست می‌آورند. البته این بخش Raid همزمان با Legends در دسترس قرار نمی‌گیرد و کمی بعدتر به بازی اضافه می‌شود.

دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

به‌طور کلی آمدن چنین حالت‌هایی به یک بازی مثل Ghost of Tsushima سوپرایز کننده و غیر منتظره است، اما بسیار سرگرم کننده به‌نظر می‌رسد. Ghost of Tushima هم‌اکنون برای PS4 در دسترس است.