Menu

شایعه: نقشه‌های Battlefield 6 برای 128 بازیکن طراحی شده‌اند؛ احتمال رایگان بودن بخش بتل رویال

هنوز به‌طور رسمی از بازی Battlefield 6 رونمایی نشده، اما شایعاتی درباره ویژگی‌های آن مدتی است که در فضای مجازی پخش می‌شوند.

مدتی است که Tom Henderson اطلاعات درستی از Call of Duty و Battlefield لو می‌دهد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، او چند روز پیش گفت نقشه‌های بازی Battlefield 6 که در استودیوی DICE ساخته می‌شود، برای 128 بازیکن طراحی شده‌اند. با این حال، رقابت دو تیم 32 نفره هم در بخش‌های استاندارد بازی قرار دارد.

Tom Henderson همچنین درباره وجود احتمالی بخش بتل رویال در بازی بعدی Battlefield صحبت کرد. او مطمئن نیست که حتما چنین اتفاقی بیفتد، اما به‌نظر می‌رسد EA و DICE به دلیل موفقیت Call of Duty: Warzone دوباره به بخش بتل رویال علاقه‌مند شده‌اند و شاید مثل آن‌ها بتل رویال Battlefield 6 را به‌طور رایگان برای همه بازیکنان در دسترس قرار دهد.

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، هنوز از بازی Battlefield 6 رونمایی نشده است. شایعات حاکی از آن هستند که نسخه Remaster از Battlefield 3 هم در دست ساخت قرار دارد. ساخت این Remaster مدت زیادی است که در حال انجام بوده و به احتمال خیلی زیاد در کنار Battlefield 6 منتشر خواهد شد.